Jekay Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Keep it like this :3 Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Trodde skjermkortet mitt hadde begynt å ta kvelden med artefakter da jeg åpnet diskusjon.no ... 2 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Trudde det var eine skjermen som tulla seg... men då ligger vi godt an! berre lite svart farge Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Visste at dette kom til å skje i nærmeste fremtid, så har derfor spart opp mye av svartfargen min. Har dog ikke så veldig mye igjen, men holder til noen innlegg. Bør kanskje begynne å bli sparsom! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Synes rosa virkelig gjorde forumet bra jeg - litt mer spicey. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg håper ærlig talt at det ikke kommer ny fargeforsyning. Jeg likte det veldig godt slik det er nå og vil gjerne ha det slik i fremtida også. 2 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 What he said ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Det var faktisk veldig behagelig og avslappende. 1 Lenke til kommentar
settings Skrevet 1. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 var ikke Lakus, skjærende rosa jo, heller blå eller dyp rød på Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 var ikke Lakus, skjærende rosa jo, heller blå eller dyp rød på Eining! Må konse for å klare å lese... svir litt i auga :S Lenke til kommentar
Lange Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Digger den nye fargen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg liker bedre standardfargene. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Endre forumutseende til "Hardware.no" så er " eiffel - im blue" back Så hardware.no har litt blått igjen enda.. Kjøpe nytt blekk tror jeg Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Siden min pc skjerm kun viser grønt og svart så har ikke merket noe til dette,men er sikkert morsomt for dere som kan se det. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Siden min pc skjerm kun viser grønt og svart så har ikke merket noe til dette,men er sikkert morsomt for dere som kan se det. Min viser bare rød/grønn/blå... Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Siden min pc skjerm kun viser grønt og svart så har ikke merket noe til dette,men er sikkert morsomt for dere som kan se det. Min viser bare rød/grønn/blå... Heldig du. Endret 1. april 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Jeg synes på det sterkeste at dette burde bli permanent. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ █████████████████████████████████████████████████████████████████ Moahahaha!!!! EDIT: Uff, var litt for ivrig der. Endret 1. april 2012 av JohndoeMAKT 4 Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 I et Rosa Helikopter.... Få den på hjernen.. :-P Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hadde vert kulere med en sang som loopet i bakrunden av diskusjon.no i tilegg, gjerne en som starter på nytt hver gang man refresher eller bytter side/emne, samt som spiller oppå hverandre om man har flere diskusjoner oppe samtidig. Endret 1. april 2012 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå