Gå til innhold

Rosa forum? hvorfor er forumet rosa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også ha tilbake et rosa skin. Et gjennomført rosa skin, ikke bare halvgjort som denne spøken var.

 

Det hadde jo vært kjekt å hatt i alle fall ett eneske skin som ikke hadde høyaktig samme farger som alle andre skins på dette forumet. Et skin hvor forskjellen er litt mer enn *kun* hvilken banner som er på toppen.

Endret av Pseudopod
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hint suger. Klare beskjeder er det som gjelder nå i det herrens år totusenogtolv.

 

Dersom du er seriøs så lag en ny tråd med en petition eller poll. Får du mange til å signe / stemme på den så for du også oppmerksomhet.

 

Rosa? .. Tror ikke majoriteten av medlemmene på forumet ønsker en slik farge.

Lenke til kommentar

Hint suger. Klare beskjeder er det som gjelder nå i det herrens år totusenogtolv.

 

Dersom du er seriøs så lag en ny tråd med en petition eller poll. Får du mange til å signe / stemme på den så for du også oppmerksomhet.

 

Rosa? .. Tror ikke majoriteten av medlemmene på forumet ønsker en slik farge.

Vel, du ble medlem her i 2011. Og han i 2007. Det vil da si at han har rett.
Lenke til kommentar

Men majoriteten ønsker seg 6 klin like dødskjedelige grå skins? Har du fått det for deg at dette skinnet vil bli påtvunget en hver forumbruker eller noe slik? Dersom det ikke er en ekstremt diger jobb, så ser jeg ikke hvorfor mer variasjon skulle skade noen.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Vel, du ble medlem her i 2011. Og han i 2007. Det vil da si at han har rett.

 

Det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Orker ikke å svare seriøst..

 

Men majoriteten ønsker seg 6 klin like dødskjedelige grå skins? Har du fått det for deg at dette skinnet vil bli påtvunget en hver forumbruker eller noe slik? Dersom det ikke er en ekstremt diger jobb, så ser jeg ikke hvorfor mer variasjon skulle skade noen.

 

Som jeg konstaterte tidligere:

Hva med et customizable forum for individuelle preferanser?

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...