Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det dumt å ha ONS for første gang?


Anbefalte innlegg

Føler meg på en måte klar for å ha sex nå. Vet ikke hvorfor jeg føler det først nå. Uansett har klint flere ganger, fingret jenter, blitt sugd og lignende men har alltid backet ut når det kommer til sex. Uansett skal på fest ikveld, og hvis jeg klarer å fange en fisk, er det da dumt å ha sex? Eller burde man ha det når man ikke er drita eller i en man er forelsket i? Anonym poster: 2ef4ab0130d2de241dca439e7e2b0f32

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det bare du som har svaret på. Hvis det er deg knekkende likegyldig hvem som er den første, så burde det være knekkende likegyldig for fremmede mennesker på et forum og. Så om du føler det er riktig, så er det bare å gønne på. Men hvis du er usikker på deg selv/om du har lyst, så burde du vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva, helt konkret, er problemet?

 

Er du ute etter andre sin mening om det etiske aspektet ved å ha en one-night-stand som sitt første samleie?

 

Vel.

Det er ikke noe galt med det.

 

Jeg mener at sexen den 1 000 gangen er minst like god som den første gangen, og at det gjerne er greit å ha erfaring før du kommer inn i ett ordentlig forhold.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

"...gjerne er greit å ha erfaring før man kommer inn i et ordentlig forhold". Jeg er inne i et forhold nå med en fyr som ikke hadde noe erfaring før meg, og syntes faktisk det var bra - jeg kunne lære ham det jeg likte. Erfaring tilsier ikke at man nødvendigvis er god.

 

Om ONS er greit som første erfaring er forskjellig for hver person. Jeg liker ikke tanken på å ha sex med en tilfeldig person, mens andre synes det er det beste. Om du synes ONS er greit er noe DU må finne ut av selv. Ellers kan du jo lese på tråden er inne på forumet om hvordan folks første gang var - kanskje det hjelper deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, etter min første tur med min kjæreste på daverende tidspunkt friket jeg ut og forble stille på tlf i 3 dager etterpå. Var vel noe satt ut av at det ikke var helt det jeg hadde sett for meg. Men det er nå bare meg.

 

Du kommer uansett til å synes det er kjipt å vente på gang nr 2 når du først har prøvd sex en gang. Det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...