dvn Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Har et par spørsmål om partisjonering.. Har 4 partisjoner: c: (Windows 98) d: (mp3, filmer, spill osv) e: (programmer) f: (windows xp) -Har tenkt å formatere c: og f:, og så installere bare XP på c: Vil jeg kunne gjøre det, og fremdeles ha filene som ligger på d: og e: ? -Så har jeg tenkt å slå sammen d:, e: og f: til en partisjon (til d:), helst uten da å miste filene, siden dette er ganske mye som jeg har "samlet" lenge på.. SÅ da vil jeg sitte igjen med c: (windows xp) og d: (mp3, filmer, spill, programmer osv). Vil dette gå? Vil da bruke partition magic.. Mvh dvn.
Serqevx Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Du kan formatere C: uten å miste det som er lagret på øvrige partisjoner, ja! Men du kan ikke slette en partisjon uten å miste det som er lagret.
dvn Skrevet 24. august 2003 Forfatter Skrevet 24. august 2003 Har ikke tenkt å slette den, bare slå den sammen med to andre.. Hvis jeg ikke husker helt feil, er det en "merge" funksjon i Partition Magic. Vil jeg ikke kunne slå de tre sammen uten å miste filene?
enemigo Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Du kan slå sammen partisjoner i partition magic. Forrige gang jeg gjorde det mista jeg forresten 15gig med data K
dvn Skrevet 24. august 2003 Forfatter Skrevet 24. august 2003 Beroligende svar Andre som har prøvd liknende?
MemorX Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Beroligende svar Andre som har prøvd liknende? Det *skal* gå helt fint, men det er ikke alltid det gjør det. Anbefalt er å ha Rescue Disks FØR du gjør noe som helst i Partition Magic. Foresten, har ikke hatt problemer med 7.0, men 8.0 har *aldri* klart å gjøre noe riktig.
Rayline TWB Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Det går fint a merge partisjoner i PM 8, men du bør ikke merge mer enn to partisjoner ad gangen. Og hvis du gjør det på denne måten (og samtidig flytter dine filer som du ønsker å ta vare på), så går dette greit.
OlaTK Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 har prøvd selv , og mista ingenting , så det skal gå.
dvn Skrevet 24. august 2003 Forfatter Skrevet 24. august 2003 Takker for svar, får vel prøve dette så fort jeg får rota meg til det. Kan vel ta litt tid.. er så ufattelig kjedelig å formatere Kommer vel til å bruke pm v7 pro.
wil Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 formatering er digg det da hver gang jeg formaterer så tar jeg 40 GB i slengen
OscarWoHA Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Forrige gang jeg gjorde det mista jeg forresten 15gig med data Jeg mistet 100 Gigabyte med filmer, musikk, programmer og spill :x Jeg klikket mentalt etterpå...
EC Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Feilpostet, passer under "lagringsmedier". Stenges.
Anbefalte innlegg