Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spesielle jentenavn


Anbefalte innlegg

Hei der folkens.

 

vi har andre jente på vei med termin i april og begynner å gå amokk på det med navn her :p

Kunne gjerne tenke poss noe hjelp i fra dere

 

første jenta heter Sara Isabelle (stum e på slutten)

 

vi har tenkt på Sienna Iserine men er usikre

 

Vi vil gjerne ha noe spesielt men samtidig litt kort siden Sara har kort navn og at det passer sammen med Sara Isabelle.

 

Har dere noen gode forslag?

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var nå faktisk litt slemt sagt. Det var mange bra forslag til spesielle jentenavn foruten busa. Leonita er ganske stilig, synes jeg. Det er 24-25 i Norge som har det navnet.

 

Hva med å gi henne et nordisk navn? Nordiske navn er lite brukt. Hvis du velger et hebraisk/gresk/latinsk navn så kan du være sikker på at det navnet du velger blir kjempepopulært før du vet ordet av det, og så sitter jenta di med et av de vanligste navnene i Norge.

 

Et forslag fra meg er Bettina, som jeg kun har hørt én gang. Det har ikke nordisk opphav, men er relativt spesielt.

Lenke til kommentar

Ugh, tenkte på Dawn når jeg så bildet ditt. Makan til drittkarakter. Litt stilig navn tho.

 

Er nesten så jeg skulle ønske noen kunne kvalt skuespilleren da hun var liten.

 

Roxie er også ett fint strippernavn.

 

Karma også, for de som liker How I Met Your Mother. Eneste som var bra med Dawn, var i episoden når alle mistet hukomelsen, og de trodde hun het "Umad?!", da lo jeg godt. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...