Gå til innhold

Diablo III har fått dato (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forhåndsbestillt det fra Komplett.

Hvis noen av dere kjøper digital kopi hadde det da vært mulig å poste en link til nedlasning av klienten?

 

Hvis det er noen lunde slik som i betaen trengs det ingen key eller battle.net login for å installere spillet, kun for å logge inn og spille.

Lenke til kommentar
Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription.
tullball
Overhodet ikkje tullball, her skulle Blizz stoppa ved Nr. 2. Og heller fokusert på å funne opp noko nytt, istadenfor å melka eksisterande merkevare.
hvorfor skal de ikke fortsette med historien på et spill som ikke har avsluttet historie, jeg vil fortsatt vite hva som skjedde med tyrael! og det er blizzard vi snakker om her ikke EA, så at du må betale for og kunne spille pvp er bare rør!

 

Hadde ikkje forundret meg, blir vel mykje mikrotransaksjonar for å kunne kjøpe betre gear i spelet, og også selge items for ekte penger osv?

 

Det var da svært så negativ vi var da, alt er bare mangel på research fra din side:

Det blir ingen monthly subscription, ei heller noen "DLC patcher" i godeste EA stil som man må betale for. PvP oppdateringen vil være gratis, det har de bekreftet.

Det at du kaller Diablo 3 for en melkeku er vel ikke stort annet enn latterlig da vi har ventet over 10 år på en oppfølger kontra årlige oppdateringer fra andre selskap. Nytt prosjekt fra Blizzard er også på gang; "Titan" vil bli en helt ny spillserie som ikke er basert på noen gamle.

Mikrotransaksjoner blir det nok garanteret, men da i form av kosmetiske items slik man får i WoW. Det at man kan selge items for ekte penger har vært kjent i evigheter. Spillere kan bruke både "Real money auction house" og "gold auction house" som de selv vil.

 

Gratulerer ti lalle oss D3 fans der ute med offentliggjørelsen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Bli$$ards nye melkeku, burde vel overskrifta vore. Ikkje spelar mot spelar kamp ved lansering? Seinare oppdatering? Må vel betale ekstra for den, eller ha monthly subscription.
tullball
Overhodet ikkje tullball, her skulle Blizz stoppa ved Nr. 2. Og heller fokusert på å funne opp noko nytt, istadenfor å melka eksisterande merkevare.

 

Jo, det er reinspikket sprøyt. Du får grave deg ned under steinen din og vente på project Titan.

 

Når det gjelder PvP patchen, det er bekreftet at det ikke blir noe ekstra betaling eller abbonmenent. Jeg vil påstå at det er bedre at vi får kjernen i spillet ut tidligere enn nok en utsettelse, så får vi skikkelige pvp systemer senere.

Lenke til kommentar

Haha, melking. Morsomt lite troll... :)

Melking er er gi ut titler hyppig, gjerne hvert eneste år og gjerne uten at spillerbasen i utgangspunktet skriker etter det.

 

Her, i dette tilfellet, så snakker vi om en tittel med laaaang utviklingstid og det er også et spill som spillerbasen skriker etter, for å si det mildt.

 

Ja, Blizzard har også noe nytt på gang med Titan så fullstendig blottet for nye ting er det ikke.

Titan til tross, du skal ikke se bort ifra at Warcraft 4 kan være et av spillende ut portene i fremtiden.

Vet hvertfall at etterspørselen er enorm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fiksa fri fra jobb 15? Sjekk, har allerede fri 16 pga jeg jobber deltid, og 17 sier seg selv. Deretter LAN 18-20. det blir bra det! Gleder meg veldig, har spillt igjennom betaen et titalls ganger nå meg de forskjellige classene. Det er veldig bra sålangt. Syns spillet er litt mer rettet mot folk som heller ikke har spillt mye Diablo og Diablo 2, som meg selv.

 

har ikke spilt Diablo serien i det hele tatt jeg, men er veldig nysgjerrig på hva diablo er for noe.

Lest meg til at det er et RPG, men er det også et MMO?

 

blush.gif

 

Det er et RPG ja, det er ikke helt et MMO, du kan spille opp til 4 spillere, enten i public eller i "local" game med venner, det eneste som egentlig mangler er støtte for LAN. Det er verdt å prøve vertfall. Du har sikkert en kompis som har Diablo 2 som du kan prøve. Det er litt (veldig) mye vanskeligere å forstå i forhold til Diablo 3. Hvertfall for meg som ikke har spilt så mye Diablo og Diablo 2 :)

Endret av Gausland
Lenke til kommentar
har ikke spilt Diablo serien i det hele tatt jeg, men er veldig nysgjerrig på hva diablo er for noe. Lest meg til at det er et RPG, men er det også et MMO? :blush:

Diablo serien går under sjangeren Action RPG, ikke helt RPG, siden den mangler dybden som de fleste RPG spill har. Men bærer preg av sjangeren, men er mer fast paced action.

Jeg vil ikke kalle det et MMO, maks fire personer på en server, derfor mangler man den "massive" delen av MMO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...