Gå til innhold

Android 4.0 endelig klar til Galaxy S II


Anbefalte innlegg

E det noen kloke hoder som kan hjelpe meg før jeg knekker hele telefonen i 1000 biter.

Som mange andre her inne har jeg oppdatert over trådløsnettet til programvare 4.0.3

Og fått samme problemer som mange andre her inne. Kjøpte telefonen i mai i fjor med djuice abonnement.

Oppdaterte min og min samboers telefon nettopp og hennes fungerer utmerket mens jeg ikke har dekning lenger.

Saqmsung er vel ikke så jævla dom at de legg ut oppdatering som ikke funke på telenor nette? Ser noen snakke om Ten utgave osv, hvordan finner jeg ut dette? Og hvordan går jeg tilbake til min tidligere version på enklest mulig måte? Håper noen kan hjelpe, sitter uten nett her og det passer veldig dårlig.

 

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må jeg dra en factory reset for å få dette til å se ICS-pent ut? Jeg updatet by air og alt gikk knirkefritt - men alt ser helt likt ut, selv ikoner. Boredcat is BORED! Så ... factory reset myrder alt og gjør det shiny og sexy?
samma her. booring

 

Prøver meg på en factory reset så fort jeg har wlan og en time eller to tilgjengelig. Må finne ut hvordan jeg effektivt backer up i allefall noen programmer så jeg slipper et tonn downloading. Rapporterer tilbake når jeg forstår akkurat hvor hardt jeg har myrdet telefonen min (i morgen en gang?)

Lenke til kommentar

E det noen kloke hoder som kan hjelpe meg før jeg knekker hele telefonen i 1000 biter.Som mange andre her inne har jeg oppdatert over trådløsnettet til programvare 4.0.3Og fått samme problemer som mange andre her inne. Kjøpte telefonen i mai i fjor med djuice abonnement.Oppdaterte min og min samboers telefon nettopp og hennes fungerer utmerket mens jeg ikke har dekning lenger. Saqmsung er vel ikke så jævla dom at de legg ut oppdatering som ikke funke på telenor nette? Ser noen snakke om Ten utgave osv, hvordan finner jeg ut dette? Og hvordan går jeg tilbake til min tidligere version på enklest mulig måte? Håper noen kan hjelpe, sitter uten nett her og det passer veldig dårlig. Kim

 

har telenor, full dekning her

Lenke til kommentar

E det noen kloke hoder som kan hjelpe meg før jeg knekker hele telefonen i 1000 biter.

Som mange andre her inne har jeg oppdatert over trådløsnettet til programvare 4.0.3

Og fått samme problemer som mange andre her inne. Kjøpte telefonen i mai i fjor med djuice abonnement.

Oppdaterte min og min samboers telefon nettopp og hennes fungerer utmerket mens jeg ikke har dekning lenger.

Saqmsung er vel ikke så jævla dom at de legg ut oppdatering som ikke funke på telenor nette? Ser noen snakke om Ten utgave osv, hvordan finner jeg ut dette? Og hvordan går jeg tilbake til min tidligere version på enklest mulig måte? Håper noen kan hjelpe, sitter uten nett her og det passer veldig dårlig.

 

Kim

 

Virker med telenor hos meg

 

Ola

Lenke til kommentar

Tok å oppdaterte min samsung galaxy s2 over OTA i dag tidlig før jobb. merket en liten forbedring men ikke batteriytelsen etter så mye bruk utover dagen. kjørte speedtest på både wifi og 3g Og merket en bedre forskjell fra den gamle firmwaren som var i den før.

Lenke til kommentar

Trodde dette ville bety en oppgradering av brukergrensesnitt/theme osv. Ser jo like stygt ut som før med samme dock og alle disse fargede ikonene. Finner ingen setting til å forandre på dette. Noen som kan si noe på hva som har blitt forandret?

 

Last ned nova launcher og ics live wallpaper så blir det helt som den vanlige icsen.

Lenke til kommentar

Trodde dette ville bety en oppgradering av brukergrensesnitt/theme osv. Ser jo like stygt ut som før med samme dock og alle disse fargede ikonene. Finner ingen setting til å forandre på dette. Noen som kan si noe på hva som har blitt forandret?

 

Last ned nova launcher og ics live wallpaper så blir det helt som den vanlige icsen.

 

Får vel allikevel ikke fontene og nye ikoner og slikt? Alle bildene på http://developer.android.com/sdk/android-4.0-highlights.html viser jo noe RADIKALT annet enn det jeg sitter med nå i allefall. Litt av den behagelige, mørke minimalismen der jeg har lyst på, merker jeg. Fanden så lei av shabby ikoner og fonter nå, merker jeg.

 

Vil IKKE en factory reset true telefonen min til å se slik ut som i linken, altså?

Lenke til kommentar

...

Hentet STOCK Android 2.3.5

http://www.sammobile.com

I9100XWKI8 2.3.5 2011 October I9100OXXKI2 Nordic countries

(I9100XWKI8_I9100OXXKI2_NEE.zip)

...

Glimrende beskrivelse av prosessen. Takker.

Her er direkte-lenke til hotfile hvor firmware fra sammobile er lagret:

http://www.hotfile.com/dl/147636879/3cedabd/I9100XWKI8_I9100OXXKI2_NEE.zip.html

Endret av Locklear
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde dette ville bety en oppgradering av brukergrensesnitt/theme osv. Ser jo like stygt ut som før med samme dock og alle disse fargede ikonene. Finner ingen setting til å forandre på dette. Noen som kan si noe på hva som har blitt forandret?

 

Last ned nova launcher og ics live wallpaper så blir det helt som den vanlige icsen.

 

Får vel allikevel ikke fontene og nye ikoner og slikt? Alle bildene på http://developer.and...highlights.html viser jo noe RADIKALT annet enn det jeg sitter med nå i allefall. Litt av den behagelige, mørke minimalismen der jeg har lyst på, merker jeg. Fanden så lei av shabby ikoner og fonter nå, merker jeg.

 

Vil IKKE en factory reset true telefonen min til å se slik ut som i linken, altså?

Last ned Apex Launcher. da ser det slikt ut.

Endret av HellMate
Lenke til kommentar

http://global.samsun.../?p=12233Galaxy S2 kan oppdateres OTA også. Sjekker dere aldri http://www.facebook....msungNorgeBruke litt mere tid på artikkel og få tak i enda mere fakta. Tar 2 min.Galaxy S blir også oppdatert forøvrig.The firmware upgrades for GALAXY S, for example, include Face Unlock, Snapshot, Photo Editor and others.

 

Hei, det virker som om noen får oppdateringen OTA selv om Samsung i pressemeldingen som kom nettopp sier at det må oppdateres via Kies. Men jeg har føyd til dette i teksten. Takk for tilbakemeldingen.

 

Kunne velge å oppate min S2 over ota med iskrem. Forøvrig første gangen det var mulig å oppdatere over OTA for min del. Tidligere var det kun via Kies oppdateringer kom.

Lenke til kommentar

Oppdaterte min samboers S2. Først ble det installert en liten ca 40mb oppdatering. Etter denne kunne jeg oppdatere til ICS (over 200mb). Mulig noen av dere som ikke ser forskjell bare har kjørt den første oppdateringen ?? Riktig versjon skal være 4.0.3 :)

 

Uansett gikk alt smertefritt og ser veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...