Gå til innhold

Android 4.0 endelig klar til Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du har mulighet sett inn et simkort om ikke er fra telenor. Du kan uansett låse den opp gratis (om du har binding da, hehe): https://www.telenor.no/privat/minesider/open/abonnement/mobil/operatorlas/angiImei.cms
Linken gjelder telefoner som er over 12 månders perioden. For å låse opp telefoner kjøpt med abonnement og avtaletid, må man ringe Telenor kundeservice på 09000. Er telefonen kjøps kontant, må man vente til bindingen går ut, eller betale det resterende beløpet for å få låskoden. Starter på 600 og reduseres med 40 kr pr måned. Men det er ikke selve operatørlåsen som er avgjørende for oppdateringene, men om den er "brandet" fra operatøren sin side, så kommer oppdateringene i egene puljer. Klatt3n: Jeg har ikke fått ICS til Note enda, verken i KIES eller OTA.

 

Er det Samsung eller Telenor som "ferdigstiller" denne TEN versjonen av programvaren....?

Hvorfor må de bruke lengre tid på den versjonen, den inneholder jo bare et par widgets til telenor sine mobile tjenester......

Lenke til kommentar

Er det noen måte å fjerne "branding"? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk en slik telefon, for jeg kjøpte bare en Galaxy SII på Elkjøp, ingen abn og ingen bindingstid (firmatelefon, hastesak).

Litt irriterende å ha den versjonen, for det er lagt inn snarveier til å installere Wimp og Gule Sider på telefonen, som ikke går an å slette...

Lenke til kommentar

Har det noe å si om du har et annet ROM på telefon og telefon er ROOTET?

 

Er ikke det bare å sjekke om det dukker opp noen nye oppdateringer ved å gå til instillinger --> Om telefon --> Update ?? Hvis ikke det gjør det, så er sannsynligvis svaret ja.

Lenke til kommentar

Har gjort det flere ganger, men kommer bare opp ''No update available''. Hva gjør jeg? Når jeg er inne i Kies så kan jeg ikke trykke på ''fastvareoppdatering''.

 

Da må du kansje oppdatere telefonen selv. Update-fila ligger ute på xda developers allerede. Der finner du også info om hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke oppdatert min Samsung. På Kies står det at jeg allerede har den siste versjonen (noe jeg selvsagt IKKE har). Jeg kjøpte min på Ebay, fra Singapore eller noe, men jeg har fortsatt norsk tekst og alle andre oppdateringer har vært "right on time". Noen flere som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Noen som har oppdatert til ICS via KIES som kan fortelle meg hvilken firmware versjon som nå er gjeldende?

Siden min er en TEN (Telenor) -utgave må jeg finne korekt fil for nedlasting og gjøre dette via ODIN. Er da greit med korrekt versjon for Norge.

Endret av caman
Lenke til kommentar

Jeg har et annet Rom på min S2, og spørsmålet min er hvordan får man telefon tilbake til den Rom'en som den var i når jeg kjøpte telefon? Har prøvd å tilbakestille telefon til fabrikkinnstilling, men funker ikke... Noen som har tips`?

 

Tror kanskje jeg har det samme problemet som deg... Xda Developers? Finnes kanskje noe der? Mye å sette seg inn i dog.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...