Gå til innhold

Fettforbrenning tabletter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være kjip, og usaklig, men det burde vell ikke brukes av verken barn eller voksne.

 

Vet ikke så mye om de fysiske årakene, men fra et etisk standpunkt kan man jo tenke seg at det bla. går ut på at man ikke vet om alle bivirkningene, av disse stoffene som tukler med systemet ditt, er derfor nesten urettferdig å gi det til små mennesker som ikke er store nok til å ta et eget informert valg.

Piller bør være en siste utvei, å tidlig få en holdning av at piller er løsningen, vil som du sikkert selv skjønner, ikke gi et særlig bra utgangspunkt for resten av livet. Da er det bedre å ta tiden og trening/kosthold til fatt..

 

Har forresten ei veninne som brukte slike piller, de ødela henne såpass at hun ble alvorlig syk etter 2 mnd med "vanlig" bruk utfra hva etiketten angav. Det var dagens moralpreken fra meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den venninna di ble nok syk av andre grunner, disse pillene man får kjøpt i Norge inneholde fint lite mer enn tillatt mengde koffein og kanskje ekstrakt av grønn te.

 

Som forøvrig ikke bør brukes av personer under 17-18 år, med mindre man er fra grisgrendte strøk og er vant til å drikke kaffe som en fisker...

Lenke til kommentar

Dei fleste ting du får kjøpt, øker metabolismen din og demper sulten litt.

Noen av dei KAN vere nyttige. Men dei HJELPER deg å gå ned i vekt. Du må fortsatt trene og spise sunt. Om du kun tar tabletter, så vil du så å si ikkje merke noe som helst.

I USA er det noen av slike piller som blir gitt til ungdom. Men ikkje alle typer passer og ein bør snakke om det med fastlegen sin.

 

Forøvrig så ser disse ut som BS. "opp til 300% større forbrenning"... OM det skulle vere sant, så er det umulig at dei er sunne. Men 99.99% at det er BS og då ville eg ikkje stolt på noe slikt;)

Lenke til kommentar

Slike type "forbrennings tabletter" kommer mest sansynelig ikke til å gjøre en dritt med forbrenningen din. Slike type tabeletter er laget i hovedsak for å hemme apetitten din, ettersom den innholder grønn te/coffein. Begge disse stimulantene vil/kan hjelpe deg på diett.. DIETT, ettersom det gjør det lettere for deg og ikke gå rundt å tenke på mat, eller sulten mage. Jeg personleig kjøper rene coffein tabelette og grønn tabeletter når jeg er på diett. Dette er billigere og jeg slipper alt det andre tullet av ingridienser de har puttet oppi.

Lenke til kommentar

JimmyGrudgie har du en helsesøster eller rådgiver du kan snakke med på skolen? Du har veldig mye usikkerhet rundt vekt, kroppsbilde (inkl. penisstørrelse o.l.), og det virker som du kunne trengt noen å snakke med :)

 

Egentlig bare penislengde..

Spør om vekt og fett grunnet jeg har lyst på sixpack :)

Har jo ikke største penis, og vil jo så klart den skal vokse mer!

 

Ellers så synes jeg helsesøster og lignende er like bs som tablettene etter reaksjonen deres (takk for avar om det folkens, visste ikke at det var så "farlig"!)

 

Vært hos helsesøster ang andre ting men hun var elendig på noen småting også..

 

Kanskje ikke helsesøsteren for "meg".

 

Edit: fikset smÅ skrivefeil fordi jeg er på mobilen

Endret av JimmyGrudgie
Lenke til kommentar

Det finnes kun et stoff(det klassifiseres ikke som et legemiddel lengre) som fortjener tittelen "slanke-pillen". Altså 2,4-Dinitrophenol ofte kalt DNP. Det ble brukt som slankemiddel i USA og Italia på 30'tallet, men ble raskt tatt av markedet pga dødsfall og folk som ble blinde etc.

 

Pr. dags dato brukes det i industri som fargemiddel, sprengsstoff utløser og insektmiddel. Med andre ord så er dette noe man ikke kødder med.

 

Men det interessante med dette er hvor effektivt det er. Det kan øke forbrenningen med opptil 50%! Og det er i tilegg antikatabolt, det forbrenner med andre ord ikke muskler, men fett. Det var ikke uvanlig å miste 2-4kg reint fett i uka.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/2,4-Dinitrophenol

Lenke til kommentar

Okei, jeg skenger meg på med en til fettforbrenner som er drøy. Som faktisk selges i engelske netshops.

 

PES Alpha T-2, inneholder ikke koffein, grønn te eller andre tradisjonelle ingredienser men substanser som går direkte på hormonproduksjonen av de forskjellige hormonenene som har med fettforbrenning å gjøre. Dryge greier, har testa det selv :thumbup:

 

Stacke den med PES Erase funker som f**n. Erase hindrer østrogen i å produseres i kroppen og dermed produserer kroppen med testosteron for å svare på denne mangelen. Denne demper også kortisolsekresjon, altså stresshormoner. Slik at kroppen har en mindre motstand å ta hensyn til :thumbup:

Lenke til kommentar

Okei, jeg skenger meg på med en til fettforbrenner som er drøy. Som faktisk selges i engelske netshops.

 

PES Alpha T-2, inneholder ikke koffein, grønn te eller andre tradisjonelle ingredienser men substanser som går direkte på hormonproduksjonen av de forskjellige hormonenene som har med fettforbrenning å gjøre. Dryge greier, har testa det selv :thumbup:

 

Stacke den med PES Erase funker som f**n. Erase hindrer østrogen i å produseres i kroppen og dermed produserer kroppen med testosteron for å svare på denne mangelen. Denne demper også kortisolsekresjon, altså stresshormoner. Slik at kroppen har en mindre motstand å ta hensyn til :thumbup:

 

 

Såå, alt i alt - hva vil det si?

Lenke til kommentar

Når det er prat om piller og slanking tenker jeg kun clen(clenbuterol) eneste som funker bra. Det det gjør er at det øker overall kroppstemperatur og derved lar deg forbrenne mer fett. Clenbuterol er forsåvidt forbudt når det kommer til konkuranser etc.

 

I noen land brukes Clen til astmamedisiner og det ble gjort noen tester av veterinærer på hester etc for å sjekke ut hvilken effekt det hadde. Noen av tilfellene resulterte det i dødsfall av hestene som gjorde at clen ble bannlyst som midell for vektreduksjon.

 

Med clen gjør man det slik at man tar 1 pille dag 1, 2 piller dag 2 osv oppover til dag 6, da snur du prosessen og går nedover, til 0 piller totalt.

Lenke til kommentar

La det bare til for å illustrere hvor vanskelig det er å få tak i det på lovlig vis... ;)

 

Ahh, vel, kan si at det er ingen mulighet å få tak i det på lovlig vis i Norge :-) Selv ikke å reise til Spania vil hjelpe deg noe særlig. I og med at det er smugling som må til for å bringe det inn i landet.

 

Er ganske ugunstig å reise til Spania hver gang du trenger å ta pillen din :-)

 

Men for all del, det finnes flere måter å få tak i produktet selv i Sverige. Skal ikke være noe særlig stort problem i grunn. Om du "kjenner noen som kjenner noen" kommer du ganske langt nå til dags.

Lenke til kommentar

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

 

Fair nok, men vil heller si at for meg for eksempel, som er rimelig trøtt på dagtider vanligvis synes Clen fungerer bedre. Greit å ha i seg noe kaffein og slik at jeg faktisk klarer meg gjennom en dag uten å duppe av et par ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...