Gå til innhold

Fettforbrenning tabletter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

 

Fair nok, men vil heller si at for meg for eksempel, som er rimelig trøtt på dagtider vanligvis synes Clen fungerer bedre. Greit å ha i seg noe kaffein og slik at jeg faktisk klarer meg gjennom en dag uten å duppe av et par ganger.

Du bør heller se på hvorfor du er trøtt hver dag da... :p

Lenke til kommentar

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

 

Fair nok, men vil heller si at for meg for eksempel, som er rimelig trøtt på dagtider vanligvis synes Clen fungerer bedre. Greit å ha i seg noe kaffein og slik at jeg faktisk klarer meg gjennom en dag uten å duppe av et par ganger.

Du bør heller se på hvorfor du er trøtt hver dag da... tongue.gif

Nja, det får nå være slik. Har forresten vært og handlet noe som heter "ripped fuel 5x" i Sverige i dag, gleder meg til å teste det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

Høye som hus? clenbuterol og efedrin er ikke midler som gir rus effekt. Endret av justincase86
Lenke til kommentar

 

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

Høye som hus? clenbuterol og efedrin er ikke midler som gir rus effekt.
Å? Har du prøvd? ;)
Lenke til kommentar

http://www.walmart.com/ip/Twinlab-Ephedra-Free-Extreme-Ripped-Fuel-Capsules-60ct/15032304

Når jeg studerte i USA brukte jeg disse. Fungerte ikke i det hele tatt, og ble seriøst aldri mett, så det gjorde bare at jeg spiste mer. Spurte campuslegen om disse var direkte farlig å bruke, men det var de ikke. De inneholdt mindre coffein enn en starbucks latte.

 

http://www.proteinfabrikken.no/search?q=rapid+burn+120+kaps

 

Rapid burn gikk jeg på i militæret. Disse vil jeg anbefale fordi de fungerte akkurat slik de skulle,

Lenke til kommentar

 

 

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

Høye som hus? clenbuterol og efedrin er ikke midler som gir rus effekt.
Å? Har du prøvd? ;)

 

Ja, jeg har prøvd clenbuterol og holdt meg innen for anbefalt dosering. Under den tiden åpnådde jeg ingen form for rus, utenom noe høyere kroppstemperatur og hadde litt mer overskudd se linken

Lenke til kommentar

 

 

 

Joda, sant nok.

 

MEN! Der finnes lovlige greier å bruke nå som er bedre enn både efedrin og clenbuterol. De to jeg linka til f.eks... Ekstremt potente greier. Samtidig slipper man å gå rundt høy som et hus bare for å brenne fett litt fortere...

Høye som hus? clenbuterol og efedrin er ikke midler som gir rus effekt.
Å? Har du prøvd? ;)

 

Ja, jeg har prøvd clenbuterol og holdt meg innen for anbefalt dosering. Under den tiden åpnådde jeg ingen form for rus, utenom noe høyere kroppstemperatur og hadde litt mer overskudd se linken

http://www.clenbuteroldirect.co/clenbuterol/clenbuterol/clenbuterol-dosages.html
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Skal sies at sider som det der ofte blir sponsa for å sette visse produkter på toppen. Skal du faktisk finne noe som fungerer bra, så ville jeg sett på forumer.

Men med mindre du er villig til å kjøre på ting som er ulovlig i norge (clen/stack/eph), så må jeg nok si at ingenting fungerer bedre enn et bra kosthold og tolmodighet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...