Gå til innhold

- Har aldri sett noe vokse så fort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som Google har alt for mange jern ilden. De spyr ut nye apps og tjenester hele tiden bare for å se hva som fester seg hos folk. Jeg har prøvd de fleste men det blir som regel bare for en kort tid da det er "half-assed" eller unyttig for meg. Trives godt med Chrome og Android dog.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt til G+ blant startsidene mine og har lagt merke til en økende aktivitet der bare de siste ukene. Fra ingenting til ca en ny hendelse om dagen. Dvs. det er ennå et godt stykke igjen før vi spammes ned med uinteressant babbel som på FB. Og godt er det. Tror jeg sletter FB-kontoen min snart og nyter den rolige tilværelsen på G+ så lenge det varer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja der tror jeg at jeg er enig. Facebook er blitt synonymt med menningsløs spam i mine øyne. Det som stopper meg fra å slette er jo at det er på facebook alle invitasjoner og sosiale arragement blir organisert. Men kanskje folk har vett på å sende en SMS om de ikke finner meg lenger på FB :!:

Lenke til kommentar

dredg: Jeg har tenkt til å varsle min avgang som FB-bruker lenge før det skjer. Jeg vil også forklare dag for dag hva som er galt med FB og kjøre min egen lille G+ kampanje før jeg logger helt av. Mine største interessegrupper vil også få egne oppfordringer om å opprette grupper på G+. Hvis du eller noen andre lesere her ønsker det så må dere gjerne følge min oppskrift. :thumbup:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Bra det. Bruker ikke G+ til å kommunisere med venner, men heller på å få oppdateringer fra forskjellige grupper som f.eks. Cyanogen Mod. Bruker Face til å kommunisere med venner. Sjekker dog G+ opptil flere ganger om dagen, men bruker nok ikke mere enn et par minutter der om dagen. Veldig greit også at G+ syncer bildene mine på Android mobilen så jeg har backup...

Lenke til kommentar

Hvis de måler youtube og gmail og android market som en del av G+ i disse tallene så vil det jo bare bli helt feil. "alle" bruker jo youtube, but det er vel bare et fåtall av disse som har giddet å faktisk bruke G+.

 

Dette blir jo bare tulle-statistikk - dersom de skal gå frem slik at de vil telle med flesteparten som aldri har vært innlogget på G+ sidene en gang som "aktive brukere". Stort mer feil bilde kan du vel ikke få enn dette.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Er det noen som faktisk vet hvordan dette måles? Det påstås jo i øst og vest at den ikke teller aktive brukere, men kun gmail-brukere, osv. Hva er dette basert på?

 

AtW

At når jeg logger meg på Google sine sider, enten Søk eller gmail, så har jeg i praksis også logget meg på Google +. Jeg får opp i google baren om noen har lagt meg til, om noen har postet, osv.

 

Jeg vet ikke om det er slik det måles, men har en mistanke om at det er slik det er. Jeg har vært inne på G+ en eller to ganger den siste måneden av alle jeg har i sirklene mine har jeg fått tre poster. En var en random link, en annen var en "Prøver G+" og den siste var en klage på at det ikke skjer noe på G+....

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett noen ljuge så dårlig.

 

Jeg antar at jeg også regnes som G+ bruker da jeg har Gmail og synkroniserer bookmarks mellom maskiner ved å være innlogget på google. Dessuten bruker jeg googles søkemotor og Youtube hver dag.

 

Jeg har derimot aldri brukt eller registrert en google sosiale nettverk, men har en mistanke om at jeg på falskt vis blir en del av G+ statestikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...