Gå til innhold

Samsung galaxy 7.7 tråd


jorkus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menyspråk og tastatur er engelsk, men jeg bruker også swiftkey, så da blir det bare engelsk menyspråk for meg. JB fungerer aldeles utmerket, det er jo kommet inn en del greier fra S3, med sperremodus, smart hvilemodus (skjermen på når du ser på den), mer fancy låseskjerm osv. den har ikke støtte for split Windows. Jeg bruker Nova Launcher, så jeg har ikke sett om det er noen forskjell på launcheren.

Lenke til kommentar

Menyspråk og tastatur er engelsk, men jeg bruker også swiftkey, så da blir det bare engelsk menyspråk for meg. JB fungerer aldeles utmerket, det er jo kommet inn en del greier fra S3, med sperremodus, smart hvilemodus (skjermen på når du ser på den), mer fancy låseskjerm osv. den har ikke støtte for split Windows. Jeg bruker Nova Launcher, så jeg har ikke sett om det er noen forskjell på launcheren.

Høres bra ut!

 

Personlig skal jeg vente i noen uker i håp om de slipper en Europeisk 4.1.2, disse har ofte norsk språkpakke og tastatur. Skal flashe med Mobile Odin Pro slik at jeg beholder root og etterpå skal jeg ta en wipe med CWM. Har forstått det slik at dette er trygt nå, ref. MMCe bug

 

Så på XDA at alle var storfornøyd med Jelly Bean, men så også at det var flere som sliter med å få 5GHz wifi til å funke... mulig dette er rettet opp når de europeiske 4.1.2 begynner å dukke opp.

 

Hører også at det er svært lite bloatware i den nye firmwaren :)

Lenke til kommentar

Har ikke funnet root for Stock 4.1.2 enda, usikker på om jeg kan bruke root for custom rom.. Vet ikke hvordan mobile odin fungerer.. Må det ikke være en versjon som støtter 4.1.2 på Stock rom?

Du beholder root om du flasher med mobile Odin Pro, bare huk av "Everroot", skal funke helt fint om man flasher fra 4.0.4 til 4.1.2 i følge flere andre.

 

Men everroot funkjsonen funker bare om du har root før du flasher, men det har du jo naturligvis, for det må du ha om du skal bruke Mobile Odin Pro, hehe

Lenke til kommentar

:-) Har ikke lyst til å gå tilbake til ICS, legge inn root, legge inn Mobile Odin, og oppgradere til JB på nytt.. Får vente til noen kommer med root til JB, og legge inn Mobile Odin for å vente på nyere versjoner av JB.. Trenger root for å slå av taben automatisk på kvelden, og for å kjøre voodoo louder :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ahh... Jelly Bean :love:

 

Orket ikke å vente lengre på den Nordiske oppdateringen, så la inn SEA versjonen som ikke støtter norsk. Angrer ikke et sekund på det, for det var som å få et nytt nettbrett, vanvittig smoooth...

 

Det eneste som var litt problematis var at det ikke var norsk keyboard i denne versjonen, men fikk lagt inn norsk samsungtastatur med "language enabler". Anbefaler Jelly Bean på det sterkeste!!

Endret av Re-Offender
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...