Gå til innhold

Zaracs treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte ikke brød i går, så i dag ble det ett lite måltid før trening.

 

Hanging leg raises

1x8 Zarac+8 kg

2x7 Zarac+8 kg

 

Knebøy

4x6 95 kg

 

Planken

1x120s

 

Pallof press

3x8 16,25 kg

 

Tåhev

3x9 110 kg

 

Fra nå av kutter jeg ut ett sett i benkpress, markløft og knebøy. De øvelsene begynner å bli veldig slitsomme og tidskrevende og jeg vil ikke at de skal gå for mye ut over de andre øvelsene.

Lenke til kommentar

Det er først og fremst militærpress og chins jeg tenker på, samt at jeg er redd for at teknikken svikter på det fjerde settet. De øvelsene regnes vel som baseøvelser? Isolasjonsøvelsene er så lette og langt ut i økta at jeg ikke tror at det gjør noen forskjell om jeg har tatt tre eller fire sett med den første øvelsen, så jeg ser jo at det ville være fruktesløst å kutte ned på andre sett av hensyn til dem.

Lenke til kommentar

Det gikk veldig bra (tror jeg) på eksamen i dag, og så gikk det veldig bra på trening.

 

Markløft

3x8 92,5 kg

 

Chins

1x9 Zarac+5 kg

1x6 Zarac+5 kg

1x5 Zarac+5 kg

 

Det er bra at det begynner å gå litt framover i denne øvelsen.

 

Kabelroing

3x8 59,5 kg

 

Bicepscurl med stang

1x10 30 kg

1x9 30 kg

1x8 30 kg

 

Shrugs

3x9 48 kg

 

Nå veier jeg 80 kg og er litt rundere enn det jeg vil være. Etter juleferien tenker jeg å være litt mer bevisst på kostholdet og prøve periodisk faste.

 

16.12:

Jeg oppdaget at jeg glemte å føre på kabelroing

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Dagens økt gikk dårligere enn sist gang. Det skyldtes antakelig at jeg følte meg småstøl og sliten i hele kroppen, men ignorerte det. Jeg avsluttet etter de viktigste øvelsene.

 

Benkpress

2x8 75 kg

1x7 75 kg

 

Militærpress

1x8 42,5 kg

2x6 42,5 kg

 

Dips

3x7 Zarac+11,25 kg

 

Utmattelsen er vel et tegn på at det er tid for en pause. Jeg skal reise hjem til familien om fire dager. Da blir det uansett ikke mer trening i løpet av desember, så jeg trener de tre dagene jeg har igjen før ferien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...