Gå til innhold

Zaracs treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skal prøve å se om jeg har noe å kommentere. Generelt kan jeg si at etter at jeg begynte med det nye, hjemmelagede programmet mitt, har jeg opplevd jevn framgang. Det vil si, framgang i alt bortsett fra chins. Der står jeg omtrent stille, men det henger jo også sammen med at jeg øker i markløft, som kommer rett før og er voldsomt tungt. Jeg har også lagt på meg litt vekt, slik at belastningen automatisk blir større. Da jeg begynte med dette programmet, veide jeg 73 kg. Vekta viste 78 kg i dag tidlig. Bortsett fra det, er det veldig deilig å kjenne at jeg har trent, men fortsatt har nok energi og restitusjon til å trene en time hver dag, til forskjell fra da jeg fulgte SL5x5.

 

Jeg kan også nevne at jeg ikke spiser så mye mer, men jeg har byttet ut potetgull og sjokolade med nøtter, som inneholder umenneskelige mengder kalorier, samt mye proteiner. Det er jo også lenge siden jeg har trent med sett på flere enn 5 reps, så det føles som kroppen bare har ventet på å eksplodere i styrke og vektoppgang nå som jeg endret opplegget mitt.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

I går:

 

Knebøy

1x8 87,5 kg

1x7 87,5 kg

2x6 87,5 kg

 

Hanging leg raises

1x8 Zarac+4 kg

2x6 Zarac+4 kg

 

Planken

1x85s

2x80s

 

Dette begynner å bli voldsomt tungt

 

Pallof press

3x10 11,25 kg

 

Tåhev

3x10 85 kg

 

I dag:

 

Denne økten startet godt.

 

Benkpress

4x8 67,5 kg

 

Dips

3x7 Zarac+5 kg

 

Her måtte jeg vente en stund fordi en gjøk måtte bruke det eneste stativet til å prate med kompisen sin. Den gode rytmen min ble ødelagt.

 

Militærpress

2x8 37,5 kg

1x6 37,5 kg

 

Flyes

1x8 28 kg

1x10 28 kg

1x9 28 kg

 

Side hantel raises

1x10 16 kg

2x8 16 kg

Lenke til kommentar

Markløft

4x8 87,5 kg

 

Det er farlig å være for uthvilt på trening. Dette ble overraskende tungt til å begynne med. Teknikken var litt dårlig på det første settet, men jeg gjennomførte alle settene uten store problemer.

 

Chins

3x7 Zarac

 

Kabelroing

3x8 47 kg

 

Bicepscurl

1x10 25 kg

1x9 25 kg

1x8 25 kg

 

Shrugs

3x8 40 kg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...