Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få jente (98-mod) til å like meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du pleier å snakke økonomi med henne så kan det være en del av problemet også. Jenter liker faktisk smarte personer... og dritsekker. For din del ville jeg gjerne satset på sistnevnte.

 

 

Angående pengeforvaltningen i Norge må jeg si meg helt enig med deg. Hvorfor skal vel et land bruke pengene sine på a forbedre landet? Galskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du pleier å snakke økonomi med henne så kan det være en del av problemet også. Jenter liker faktisk smarte personer... og dritsekker. For din del ville jeg gjerne satset på sistnevnte.

 

 

Angående pengeforvaltningen i Norge må jeg si meg helt enig med deg. Hvorfor skal vel et land bruke pengene sine på a forbedre landet? Galskap.

 

så jeg burde oppføre meg som en drittsekk? men åssen kan jeg oppføre meg som en drittsekk på en ''bra'' måte mot ho?

Lenke til kommentar

Veldig rart hvordan denne tråden formet seg.

 

Jeg må også bare få si at når du bruker ''rike Norge'' som ett eventuelt argument for hva som helst egentlig så har ikke det så mye å si for din fremtid. Det eneste positive for din eventuelle fremtid er at du blir holdt i hånda av NAV når ikke kiwi vil ha deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig rart hvordan denne tråden formet seg.

 

Jeg må også bare få si at når du bruker ''rike Norge'' som ett eventuelt argument for hva som helst egentlig så har ikke det så mye å si for din fremtid. Det eneste positive for din eventuelle fremtid er at du blir holdt i hånda av NAV når ikke kiwi vil ha deg.

 

okei hvis det er det man kan utdanne seg til av 5,4 i snitt karakter så er det litt rart til alle som sier kiwi hva jobber dere som hva er snittet deres? ;)

 

Vi trenger flere bilder.

 

For science.

 

gidder ikke å laste opp bilder.. blir bare masse kødd

Lenke til kommentar

Postet av anonym: df632493842f4c4e8b86fa7bc259da79

 

vi norske bryr oss ikke fordi at der det teller at man skal skrive rett så er det retteprogram fordi vi er så rike ;)

2. Prøver du å si at landet mitt er fattig? Det er det faktisk ikke. Jeg er fra Nederland, og det er verken et fattig eller rikt land. Du er også i aldersgruppen der du tror et Norge er et rikt land, og ja det stemmer. Men merker du at Norge er rik? Nei. Veiene er dårlige, skolebygninger er dårlige, og mye mer. På skolen min så bruker vi faktisk bøker fra 1985, som er ganske så ødelagte.

 

En annen ting, du prøver å si at nordmenn tjener mye? Det er faktisk ikke sant heller. Dere tjener kanskje nesten det dobbelte av det en gjennomsnitts person i Nederland tjener, men så er det med priser. Her er det meste av matvarer og produkter jo 5-6 ganger dyrere enn det det koster der jeg kommer fra.

 

Godt poeng! Det skulle bare mangle at Norge er et såpass rikt land når det er så mange unødvendige avgifter osv. En ting til: har du bodd lenge i Norge? Du skriver jo perfekt norsk.

Endret av johan1
Lenke til kommentar

Postet av anonym: df632493842f4c4e8b86fa7bc259da79

 

vi norske bryr oss ikke fordi at der det teller at man skal skrive rett så er det retteprogram fordi vi er så rike ;)

2. Prøver du å si at landet mitt er fattig? Det er det faktisk ikke. Jeg er fra Nederland, og det er verken et fattig eller rikt land. Du er også i aldersgruppen der du tror et Norge er et rikt land, og ja det stemmer. Men merker du at Norge er rik? Nei. Veiene er dårlige, skolebygninger er dårlige, og mye mer. På skolen min så bruker vi faktisk bøker fra 1985, som er ganske så ødelagte.

 

En annen ting, du prøver å si at nordmenn tjener mye? Det er faktisk ikke sant heller. Dere tjener kanskje nesten det dobbelte av det en gjennomsnitts person i Nederland tjener, men så er det med priser. Her er det meste av matvarer og produkter jo 5-6 ganger dyrere enn det det koster der jeg kommer fra.

 

Godt poeng! Det skulle bare mangle at Norge er et såpass rikt land når det er så mange unødvendige avgifter osv. En ting til: har du bodd lenge i Norge? Du skriver jo perfekt norsk.

 

Jeg har bodd i Norge i 5 år, og har en norsk far og norsk familie her, noe som også er grunnen til at jeg snakker flytende norsk. Takk skal du ha, forresten.

 

Gidder egentlig ikke å diskutere dette angående Norge med TS, når jeg ser hvor naiv han faktisk er, og når jeg vet han aldri vil skjønne poenget mitt.

 

Lykke til med jenta, og jeg kommer til å følge med i tråden. :-)

 

 

Postet av anonym: df632493842f4c4e8b86fa7bc259da79

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gi henne gamle kassetter som inneholder glam-rock fra 80-tallet.

 

Nei, gud bevare oss alle for dritmusikken fra det tiåret. Jeg vil nesten være så konsekvent å si at det er bedre å kappe av kuken, enn å grise ørene ned med musikkmøkk. Men så blir jo problemet løst ved å lytte og kappe, så da kan det jo også være ett greit forslag til ts ... litt usikker, thou .....

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

80's glam rock er jo den beste musikken som finnes.

 

(Ja, jeg er seriøs)

 

Hallo, "Glamrock" forsvant med T-Rex og Sweet, og de var litt småstore tidlig på syttitallet. Det du savner er tidlig "nu-heavy", og den var steike nitrist ...

Lenke til kommentar

trolig den mest off topic traden jeg har sett...

 

98/97 modeller så smått...

jeg høres ut som en olding nå.

er bare 95 selv.

 

til du anonumbrukern fra nedeland, norge er et ufattelig rikt land, men vi kan ikke hvordan vi skal bruke de pengene vi har. staten er alt for glad i pengesekken(les onkel skrue) norge ville blitt enda rikere hvis vi hadde brukt pengene, bedre veier, bedre utdanning, lærere til alle, lærere som kan noe.

 

noen eksempler.

nedeland er et "rikere" land for hvermansen der nede, søstra mi jobber der nede i et hestefirma.

hu skryter av utdanninga til folk, veiene og prisene.

 

har fryktlig lyst til og flytte ut av dette kjære landet jeg elsker til usa, tyskland eller lignende.

der ikke staten skal ha neven i pengesekken til alle, statens avgifter her til lands gjør os u-atraktive.

 

dagens fra meg, beklager hvis det ble mye feil her.

SKal ta de leifene jeg finner.(poster som anonym for og teste bare)Postet av anonym: 045573da38f4cce5a3b83c1b084c0ebf

Lenke til kommentar

trolig den mest off topic traden jeg har sett...

 

98/97 modeller så smått...

jeg høres ut som en olding nå.

er bare 95 selv.

 

til du anonumbrukern fra nedeland, norge er et ufattelig rikt land, men vi kan ikke hvordan vi skal bruke de pengene vi har. staten er alt for glad i pengesekken(les onkel skrue) norge ville blitt enda rikere hvis vi hadde brukt pengene, bedre veier, bedre utdanning, lærere til alle, lærere som kan noe.

 

noen eksempler.

nedeland er et "rikere" land for hvermansen der nede, søstra mi jobber der nede i et hestefirma.

hu skryter av utdanninga til folk, veiene og prisene.

 

har fryktlig lyst til og flytte ut av dette kjære landet jeg elsker til usa, tyskland eller lignende.

der ikke staten skal ha neven i pengesekken til alle, statens avgifter her til lands gjør os u-atraktive.

 

dagens fra meg, beklager hvis det ble mye feil her.

SKal ta de leifene jeg finner.(poster som anonym for og teste bare)Postet av anonym: 045573da38f4cce5a3b83c1b084c0ebf

 

Det var dette jeg mente. Norge er jo kanskje det fjerde eller femte rikeste landet i hele verdenen, men staten vet jo ikke hvordan de skal bruke det.

 

Postet av anonym: df632493842f4c4e8b86fa7bc259da79

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Noe må jeg selv ta opp med de veiene. Arealet til Nederland er rangert som 135 i verden, Norge er rangert til 67. Med tanke på innbyggere har Nederland 16 millioner innbyggere. Norge rundt fem millioner. Når man da tenker over veiene, og hvor utrolig fjell basert vårt land er, i tillegg til at det er tunneler rundt hvert hjørne, føler jeg standarden på veien duger. Derimot så er jeg enig i at staten bruker pengene feil, uansett føler jeg ikke det er noe stort å klage på med tanke på hvor godt vi lever, for ikke å glemme hvor mange som faktisk lever på trygd i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...