Gå til innhold

Enorm interesse for å teste Diablo III (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Info til dere som vant men ikke får logget inn:

Dere er nødt til å lage en battletag for å få logget inn i selve spillet! Ellers får dere beskjed om at passord eller bnet kontoen er feil!

Broren min fikk key her og fortvilte lenge da han trodde kontoen hans var bugget, viste seg at vinner mailen ikke opplyser om dette, og feilmeldingen man får i klienten er svært misvisende ;)

 

Gratulerer til dere andre som vant

 

Mer info om battletags her.

 

Edit: var visstnok ikke det som var problemet allikevel, det er antakelig en bug som ligger bak.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Er enig med dette, synes konkuransene burde vært bundet sammen med forumprofil. Noe mindre sjangs for at samme person registrerer seg med ørten forskjellige mailer. Klart det ikke er umulig, men det ville nå ihvertfall ta langt mer arbeid.

 

Det er veldig praktisk for dem som har brukere på forumet, men vesentlig mindre praktisk for alle de andre leserene våre. Vi har ganske mange lesere som ikke er brukere av diskusjon.no, og jeg synes det skaper en alt for høy terskel til å delta på konkurransene at man skal måtte registrere seg på diskusjon, vente på ev. epostbekreftelse, åpne den, så logge inn på Gamer i konkurransen og endelig få levert besvarelsen. Fram til vi nylig tok i bruk MinTek var det heller ikke helt rett fram å få gjort noe sånt internt :-)

 

Hvis det er noen trøst så endrer ikke oddsen seg såå mye om du ser på antallet unike ip-er i stedet for antall innleveringer, og da teller vi også med alle ip-ene som det er gode grunner til at flere vil levere fra (slik som skoler, store bedrifter, etc.).

Lenke til kommentar

@Bamzen De som er interessert i norse diablo sida de har vel kanskje fått det med seg nå eller?

 

Håper det :)

 

Men om de Diablo 3 beta keys, det var jo litt synd de valgte å gi vekk 200 stk så fort. Hadde vært fint om de valgte å dele dem opp, kanskje gitt noen til leserne som bruker sin tid på forumet her. Ikke sant?

 

For eksempel gi vekk 50 keys til personer som har skrevet noe konstruktivt på Diablo 3 emnet fra onsdag til fredag, kanskje?

 

Men sånn gikk det altså. Mange som ble nedfor tror jeg, he he.

Jeg hadde selv store forhåpninger med tanke på det ikke var så mange kommentarer under artikkelen om beta keys. Men der tok jeg feil, 4400! Yikes :)

Endret av Bamzen
Lenke til kommentar

Er enig med dette, synes konkuransene burde vært bundet sammen med forumprofil. Noe mindre sjangs for at samme person registrerer seg med ørten forskjellige mailer. Klart det ikke er umulig, men det ville nå ihvertfall ta langt mer arbeid.

 

Det er veldig praktisk for dem som har brukere på forumet, men vesentlig mindre praktisk for alle de andre leserene våre. Vi har ganske mange lesere som ikke er brukere av diskusjon.no, og jeg synes det skaper en alt for høy terskel til å delta på konkurransene at man skal måtte registrere seg på diskusjon, vente på ev. epostbekreftelse, åpne den, så logge inn på Gamer i konkurransen og endelig få levert besvarelsen. Fram til vi nylig tok i bruk MinTek var det heller ikke helt rett fram å få gjort noe sånt internt :-)

 

Men ville det ikke vært en bra ting å få flere potensielle brukere inn på diskusjon.no?

Hvis en person lurer på noe, går han gjerne inn på forumet istede for å google seg frem til et svar.

 

Dette gjelder jo ikke bare denne diablo biten, men konkurranser i hele netverket. Registrering er jo også bare en engangs sak, med mindre en skulle glemme ut både brukernavn og passord, eller miste mailen sin.

 

Dere gjør jo uansett en glimrende jobb, var bare en liten tanke fra min side :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er enig med dette, synes konkuransene burde vært bundet sammen med forumprofil. Noe mindre sjangs for at samme person registrerer seg med ørten forskjellige mailer. Klart det ikke er umulig, men det ville nå ihvertfall ta langt mer arbeid.
Det er veldig praktisk for dem som har brukere på forumet, men vesentlig mindre praktisk for alle de andre leserene våre. Vi har ganske mange lesere som ikke er brukere av diskusjon.no, og jeg synes det skaper en alt for høy terskel til å delta på konkurransene at man skal måtte registrere seg på diskusjon, vente på ev. epostbekreftelse, åpne den, så logge inn på Gamer i konkurransen og endelig få levert besvarelsen. Fram til vi nylig tok i bruk MinTek var det heller ikke helt rett fram å få gjort noe sånt internt :-)Hvis det er noen trøst så endrer ikke oddsen seg såå mye om du ser på antallet unike ip-er i stedet for antall innleveringer, og da teller vi også med alle ip-ene som det er gode grunner til at flere vil levere fra (slik som skoler, store bedrifter, etc.).

 

Hehe, det var rimelig sperret fra jobb ja. Måtte bruke mobilen for å få besvart konkurransen. Desverre så vant jeg ikke. Litt trist, men synes det var veldig bra at dere fikk tak i såpass mange nøkler. :)

Lenke til kommentar

@Bamzen De som er interessert i norse diablo sida de har vel kanskje fått det med seg nå eller?

 

Håper det :)

 

Men om de Diablo 3 beta keys, det var jo litt synd de valgte å gi vekk 200 stk så fort. Hadde vært fint om de valgte å dele dem opp, kanskje gitt noen til leserne som bruker sin tid på forumet her. Ikke sant?

 

For eksempel gi vekk 50 keys til personer som har skrevet noe konstruktivt på Diablo 3 emnet fra onsdag til fredag, kanskje?

 

Men sånn gikk det altså. Mange som ble nedfor tror jeg, he he.

Jeg hadde selv store forhåpninger med tanke på det ikke var så mange kommentarer under artikkelen om beta keys. Men der tok jeg feil, 4400! Yikes :)

Syns denne måten på å gi ut keys på var veldig bra. Har vært på andre sider hvor de deler ut litt og litt i gitte tidsperioder, andre har det slik at de må skrive noe konstruktivt. Det ender opp med et hav av dupliserte posts og folk som sitter i timesvis hver dag og venter. Andre konkurranser poster spørsmål når som helst på døgnet og det ender også opp med folk som sitter forran pcen sin og trykker f5 så lenge de klarer å holde seg våkne.

Til de som leter etter andre konkurranser så vet jeg om disse:

svenskadiablo på facebook

diablofans på facebook

http://forcestrategygaming.com/ (denne har over 55.000 som har meldt seg på)

og ellers så har blizzard lagt ut en liste for dem som ikke fikk det med seg:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4062848557

Lenke til kommentar

Ville bare bare legge til at det er jo faktisk ikke opplagt at Diablo er "storskurken" i diablo universet. Selv om spillet heter Diablo, er det faktisk Mephisto som er ansett å være den smarteste, og i noen tilfeller lederen, av de 3 "prime evils". For å quote Diablo wiki:

 

Mephisto, Dul'Mephistos, the Lord of Hatred, is the eldest of the three Prime Evils, often assumed (though not confirmed) to be their leader. He seems the most intelligent, strategic and analytical out of the Three (although he is the weakest of them in-game). He is also the only known Prime Evil to have children, being the father of Lucion and Lilith.

 

Blir dermed litt feil å kalle Diablo for "storskurken" i Diablo serien. Spillet bærer hans navn, men i selve universet (skal man følge loren), er det Mephisto som mest sannsynlig er "lederen" av de 3 "prime evils".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...