Gå til innhold

Idzl's Kafé.


Anbefalte innlegg

 

Easy bro, no hatin' her.

Du har en del skrivefeil i den posten, så regner med at den ble skrevet i litt oppgitthet. Derfor må jeg bare gjøre det klart at det ikke var intensjonen.

 

Oppdaget ikke det før nå, men joda. Poenget er at jeg ikke er her for å lage dårlig stemning. Innser nå at det kanskje ikke var noe sjakktrekk å oppgi kjønn og bilde på et mannsdominert forum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Easy bro, no hatin' her.

Du har en del skrivefeil i den posten, så regner med at den ble skrevet i litt oppgitthet. Derfor må jeg bare gjøre det klart at det ikke var intensjonen.

 

Oppdaget ikke det før nå, men joda. Poenget er at jeg ikke er her for å lage dårlig stemning. Innser nå at det kanskje ikke var noe sjakktrekk å oppgi kjønn og bilde på et mannsdominert forum.

 

Nei nei, herregud, det at du oppgir kjønn og legger ut bilde burde virkelig ikke være noe problem.

Dårlig stemning lager du nok ihvertfall ikke, tvert imot vil jeg si.

 

EDIT: Leifern da vett.

Endret av Muffinss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Jenter har ikke noe her å gjøre, dette er vår lille hideout hvor vi blir klokere på livet. Dere klarer å gjøre den enkleste ting meget komplisert, hva er galt med kvinneguiden? gå dit du :)

 

- Hilsen bitter 20 åring som har mista troa på jenter som rasjonelle vesener

Lenke til kommentar

(Legg merke til at jeg passet på gramatikk, store bokstaver og punktum...)

Du glemte mellomrom før … (som er et eget tegn, ikke tre punktum).

 

;)

 

Så ble det feil her og, jeg kan vedgå mellomrom. Trodde det ble skrevet rett etter jeg.

 

 

 

Til TS - du fanga vel oss alle? Liker det faktum at du er mer aktiv første dagen en det jeg var første halvår.

 

Edit. Ser ingen bilder på tidslinja? Trist at facebook tvinger oss over.

Endret av settings
Lenke til kommentar

Jenter har ikke noe her å gjøre, dette er vår lille hideout hvor vi blir klokere på livet. Dere klarer å gjøre den enkleste ting meget komplisert, hva er galt med kvinneguiden? gå dit du :)

 

- Hilsen bitter 20 åring som har mista troa på jenter som rasjonelle vesener

 

Er du seriøs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...