Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

 

Ja, men han svarer i det meste i hvert fall! XD

 

Bort sett fra alt man ønsker å vite, som f.eks noen spesifikasjoner, selvsagt...

 

Vet ikke om man skal gråte eller le. Er det en "svindler" som prøver å holde seg på lovens side som lokker med blå LED-lys i håp at noen vil gi over fullpris uten å vite hva man får?

 

Eller en blottet for kunnskap, som rett og slett har rotet seg opp i et marked man ikke helt fortstår. (Pc-verden og bruktmarked)

 

Uansett, hvem ville kjøpt en gammel bruktbil til ny-pris, og det uten å få vite hvilken modell, sepcs, merke eller utstyr. Eneste er at det har blå LED-lys.

Tror det er en pjokk som selger eg :)

 

Googlar du namnet får du denne videoen.

Ser ut til å vere i starten av tenåra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung syncmaster 226bw selges denne er ikke verdt halv pris en gang.

Solgte selv noe lignende for 500 kr for over 1 år siden, skjermen er fra 2007 så etter 7 år burde skjermen nesten være verdiløs.

Solgt en sånn med uorginal fot og DVI/strømkabel for 300kr for 9 måneder tilbake. Rimelig grei pris spør du meg, 650 er alt for mye. Du kan få en brukt 1080 skjerm til den prisen.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, men han svarer i det meste i hvert fall! XD

 

Bort sett fra alt man ønsker å vite, som f.eks noen spesifikasjoner, selvsagt...

 

Vet ikke om man skal gråte eller le. Er det en "svindler" som prøver å holde seg på lovens side som lokker med blå LED-lys i håp at noen vil gi over fullpris uten å vite hva man får?

 

Eller en blottet for kunnskap, som rett og slett har rotet seg opp i et marked man ikke helt fortstår. (Pc-verden og bruktmarked)

 

Uansett, hvem ville kjøpt en gammel bruktbil til ny-pris, og det uten å få vite hvilken modell, sepcs, merke eller utstyr. Eneste er at det har blå LED-lys.

Tror det er en pjokk som selger eg :)

 

Googlar du namnet får du denne videoen.

Ser ut til å vere i starten av tenåra.

 

 

Hadde han skrevet i annonsen at han trengte pengene til å kjøpe ellipsemaskin, så kunne jeg nesten ha kjøpt PCen hans.

Lenke til kommentar

grafikk: TITAN (1280*768@60Hz)?

 

Kan noen si hva det betyr, er vel neppe GTX titan i et slik pc.

 

Uansett er denne pcen verdt godt under halv pris, så er utrolig personen har så lite peiling.

 

Både minnesveiper, Crysis på low og pinball FX burde gå lett ja, men det burde en laptop f.eks Lenovo IdeaPad G510 gi langt bedre ytelse en denne skranglekassa hans.

Endret av LMH1
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lol

 

De har jo helt drøye priser! Snakk om å rane folk( Om noen er så dum til å kjøpe noe da)

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45754560&searchclickthrough=true

 

Også tull med en 1250W PSU i en slik PC. Drar jo opp prisen unødig. Og prisen er jo sinnsvak nok som den er.

 

Edit: Prøvde å sette sammen noe liknende, og endte opp på rundt 13 og et halvt tusen kroner. Siden de ikke skriver SSD og minnetype, så brukte jeg bare noe standardting som ikke er så ekstremt.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

 

 

Ja, men han svarer i det meste i hvert fall! XD

 

Bort sett fra alt man ønsker å vite, som f.eks noen spesifikasjoner, selvsagt...

 

Vet ikke om man skal gråte eller le. Er det en "svindler" som prøver å holde seg på lovens side som lokker med blå LED-lys i håp at noen vil gi over fullpris uten å vite hva man får?

 

Eller en blottet for kunnskap, som rett og slett har rotet seg opp i et marked man ikke helt fortstår. (Pc-verden og bruktmarked)

 

Uansett, hvem ville kjøpt en gammel bruktbil til ny-pris, og det uten å få vite hvilken modell, sepcs, merke eller utstyr. Eneste er at det har blå LED-lys.

Tror det er en pjokk som selger eg :)

 

Googlar du namnet får du denne videoen.

Ser ut til å vere i starten av tenåra.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ck5ZRA_LYV0, her kan vi også se hvordan pcen duger til minecraft :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja, 30K er nok tilnærmet ny-pris (give or take 2-3000kr) alt etter hvilken nettbutikk du har brukt, og nøyaktig hva slags dominator platinum minne det er snakk om (de varierer jo ekstremt i pris).

Så å kjøpe det for 30K kommer nok ikke på tale, men er nok ikke Så ille. Rundt 22-23K kunne jeg vel gitt om jeg var ute etter noe slikt.

Ps: Det er altså snakk om 2x 780 Ti, ikke bare vanlig 780. ;)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...