Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Noen som peiling på denne? :)http://www.finn.no/f...nnkode=37920920

Når jeg ser inn i vinduet på det elendige bildet så ser jeg en haug av kabler og utsiden av kabinettet er støvet ned (innsiden er nok skumlere). Tror de komponentene har det godt og varmt der inne.
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. På finn så er det en investering å smelle inn noen katoderør. :p

Hadde han faktisk klart å gjort det hele på en fin og bra måte, så hadde sikkert prisen doblet seg igjen. F. eks skjult selve katoderøret litt etc... XD

Åh... det tenkte jeg ikke på! :w00t: Skal bestille strips å skjule ledninger og katoder på en hel haug med gamle pc`r nå. Blir sikkert rik. :thumbup:

:innocent:

• Liker 2

Noen som peiling på denne? :)http://www.finn.no/f...nnkode=37920920

Real pris er 3400kr

Vil den dra spill greit? (Følger jo også med en skjerm!) Vurderer en stasjonær nå, men er veldig dårlig på priser. :hm:

Den vil dra spill kjempe fint, garantert. De fleste spill, unntatt Metro 2033(som har gameplayt på ca. 5timer) resen drar den helt greit. Ikke glem at prisen er maks. 3500.

Haha. At et slikt makkverk kunne ha fått en 5'er i itavisen sitt litt "pimp my PC" er jo utrolig, og må jo si litt om folk flest/hva slags folk som må henge der. :eek:

Da lurer hvor ille de maskinene som får terningskast som viser 1-4 øyne.... :ph34r:

pimpmypc Riggen min

Er ikke dette like ille som å kalle en spade som gravmaskin?

At den får over 2 er i min mening lattelig.

Pimp my pc handler heller om LED og diverse gadget ikke en elgammel Medion Pc MT5 eller fujitsu simens som burde kastet på dynga.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...