Gå til innhold

The North London Derby - Søndag 26 februar kl 14:30


Prinz Poldi

  

36 stemmer

  1. 1. Hvordan går det første NLD i 2012?

    • Arsenal vinner med 2 eller flere mål
    • Arsenal vinner med 1 mål
    • Kampen ender uavgjort
    • Tottenham vinner med 1 mål
    • Tottenham vinner med 2 eller flere mål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke akkurat mindre overraskende fra Redknapp. Han benker VdV og Lennon for Kranjcar og Saha og stiller med en uventet 4-4-2. Sterk benk dog. Dette kan bli en reprise av kamputviklingen på WHL der Arsenal dominerer midtbanen (med 5 mot 4).

 

Spurs:

 

Friedel

Walker King Kaboul Ekotto

Kranjcar Parker Modric Bale

Adebayor Saha

 

Subs: Cudicini, Dawson, Rose, Lennon, Sandro, van der Vaart, Defoe.

 

Hadde selv håpet på Sandro og Parker fra start i dag, med Modric, Bale og Lennon foran, deretter VdV og Ade.

Dette blir unødvendig spennende..

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat mindre overraskende fra Redknapp. Han benker VdV og Lennon for Kranjcar og Saha og stiller med en uventet 4-4-2. Sterk benk dog. Dette kan bli en reprise av kamputviklingen på WHL der Arsenal dominerer midtbanen (med 5 mot 4).

VdV hadde vel spilt om han hadde vært 100% fit eller?

 

Hadde faktisk trodd det ja, han har jo hatt en fandenivoldsk innstilling i alle Nordlondonoppgjør han har stil i så langt. Det MÅ være et fitness-issue.

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat mindre overraskende fra Redknapp. Han benker VdV og Lennon for Kranjcar og Saha og stiller med en uventet 4-4-2. Sterk benk dog. Dette kan bli en reprise av kamputviklingen på WHL der Arsenal dominerer midtbanen (med 5 mot 4).

VdV hadde vel spilt om han hadde vært 100% fit eller?

 

Hadde faktisk trodd det ja, han har jo hatt en fandenivoldsk innstilling i alle Nordlondonoppgjør han har stil i så langt. Det MÅ være et fitness-issue.

 

Sleit ikke både han og Modric med sykdom?

 

Er uansett lettet over at Walker starter, hørte rykter om at han kanskje ikke ville starte grunnet et overtråkk på trening Fredag.

Lenke til kommentar

 

Hadde selv håpet på Sandro og Parker fra start i dag, med Modric, Bale og Lennon foran, deretter VdV og Ade.

Dette blir unødvendig spennende..

 

En reprise av 3-4-1-2 formasjonen vi brukte mot Stevenage? Det hadde vært katastrofe spør du meg.

 

Vet at Modric slet med sykdom men tror VdV ble spart i forrige uke pga et av hans sedvanlige ankelproblemer.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

 

Hadde selv håpet på Sandro og Parker fra start i dag, med Modric, Bale og Lennon foran, deretter VdV og Ade.

Dette blir unødvendig spennende..

 

En reprise av 3-4-1-2 formasjonen vi brukte mot Stevenage? Det hadde vært katastrofe spør du meg.

 

Vet at Modric slet med sykdom men tror VdV ble spart i forrige uke pga et av hans sedvanlige ankelproblemer.

 

Nei helvete!

Typo av forferdelig klasse:

 

Sandro eller Parker mente jeg selvfølgelig.

Vår klassiske(?) 4 - 5 - 1 med enklere ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Frimpong faktisk Hegland? Hva er det han EGENTLIG har uttrettet (bortsett fra diverse twatter og å ha måkt ballen i trynet på VdV)? Er litt positivt overrasket over at Wenger velger å starte med Benayoun, liger jøden deres ;)

 

Bytt ut Frimpong med Coquelin så hadde jeg vært enig med Hegland. Som deg så syntes jeg Frimpong er ufattelig overvurdert. Svak teknisk og taktisk og attpåtil så har han kort lunte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...