Gå til innhold

The North London Derby - Søndag 26 februar kl 14:30


Prinz Poldi

  

36 stemmer

  1. 1. Hvordan går det første NLD i 2012?

    • Arsenal vinner med 2 eller flere mål
    • Arsenal vinner med 1 mål
    • Kampen ender uavgjort
    • Tottenham vinner med 1 mål
    • Tottenham vinner med 2 eller flere mål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe, for 3/4de gang, så har jeg aldri påstått at Spurs fans er "engler".

Du skal ha takk for at du har vist meg den første saken så langt i år (som jeg har sett) hvor en Spurs fan er innvolvert i noe "uakseptebelt", dog er det utenfor stadion, og hvis man skal begynne å tenke slik så kan man jo bare prøve å finne ut hvilke fans har drept flest mennesker f.eks, hvilket ikke var poenget mitt.

 

Poenget mitt var (som jeg nevnte til MartinF f.eks) oppførsel på tribunene, hva folk gjør i fritiden mener jeg blir alt for tilfeldig til å kunne være relevant til den linjen jeg la.

F.eks ville jeg aldri brukt "Arsenal supporter skjøt familien, så seg selv." eller "Arsenal supporter slo ihjel Chelsea supporter" som et eksempel på påstandene mine, fordi det nettopp ikke er relevant til tribunekultur

 

Som flere har påpekt (inkludert meg) så har alle leire sorte får, men det er elementært og helt naturlig at noen leire er hakket verre enn andre (f.eks, i Norge synes jeg Klanen er verre enn f.eks supportergjengen til Haugesund), og etter min personlige oppfatning og mening (som jeg også påpekte), samt samtaler med andre supportere av flere klubber, så er Arsenal fans som regel mer uspiselig enn Tottenham fans.

 

På samme måte flere av dere vil mene Spurs fans er verre enn Arsenal fans, mer kontroversiell var ikke påstandene mine eller utsagnene mine, at noen får de til å høre verre ut enn det de faktisk var får være på deres kappe, jeg står for det jeg har skrevet, og kun det.

Lenke til kommentar

Par tre? :whistle:

 

Tottenham har jo vunnet mer i Europa. Så jeg regner jo med at de ikke trenger like mange seriemesterskap for å komme opp på samme nivå?

 

Har du ikke lært av "Manchester United v.s. Liverpool"? :tease:

Motstandernes supportere lar deg kun ta med pokaler/triumfer de selv har flere av, eller som er "av lavere rang".

 

Det er f.eks slik Liverpool supportere innbiller seg at de fortsatt er en større/bedre klubb enn Manchester United.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

 

Hehe, for 3/4de gang, så har jeg aldri påstått at Spurs fans er "engler".

Du skal ha takk for at du har vist meg den første saken så langt i år (som jeg har sett) hvor en Spurs fan er innvolvert i noe "uakseptebelt", dog er det utenfor stadion, og hvis man skal begynne å tenke slik så kan man jo bare prøve å finne ut hvilke fans har drept flest mennesker f.eks, hvilket ikke var poenget mitt.

 

Poenget mitt var (som jeg nevnte til MartinF f.eks) oppførsel på tribunene, hva folk gjør i fritiden mener jeg blir alt for tilfeldig til å kunne være relevant til den linjen jeg la.

F.eks ville jeg aldri brukt "Arsenal supporter skjøt familien, så seg selv." eller "Arsenal supporter slo ihjel Chelsea supporter" som et eksempel på påstandene mine, fordi det nettopp ikke er relevant til tribunekultur

 

Som flere har påpekt (inkludert meg) så har alle leire sorte får, men det er elementært og helt naturlig at noen leire er hakket verre enn andre (f.eks, i Norge synes jeg Klanen er verre enn f.eks supportergjengen til Haugesund), og etter min personlige oppfatning og mening (som jeg også påpekte), samt samtaler med andre supportere av flere klubber, så er Arsenal fans som regel mer uspiselig enn Tottenham fans.

 

På samme måte flere av dere vil mene Spurs fans er verre enn Arsenal fans, mer kontroversiell var ikke påstandene mine eller utsagnene mine, at noen får de til å høre verre ut enn det de faktisk var får være på deres kappe, jeg står for det jeg har skrevet, og kun det.

Jevnt over tror jeg Arsenal fans er mer uspiselige enn Tottenham fans. Når du får de så tett på som du får når du reiser til London, drikker og går på kamp med briter så merker du sånt fort. Vil dog påpeke at de verste spurs fansen er verre enn de verste gooners, utifra det jeg har hørt med lokale, og det er desse supporterene som gjør at Tottenham er så hatet over hele London. I taxier, på flyplassen osv. hører du supportere fra alle London klubbene snakke om hatet mot Spurs.

 

Kan hende jeg missforsto poenget du prøvde å formidle, men er slik jeg har fått inntrykket av fra nøytrale utenfor nord London.

Lenke til kommentar

Må vi diskutere om noe tull som vi blir aldri enige om. Jeg kan se at dere alle her er oppgående folk som diskuterer om noe småtteri, comeon!

Diskutér om noe større!

 

Som sagt, alle har sine svin i skogen. Å påpeke hvem er egentlig verre er og forblir bare tull. Det er så subjektivt. Dessuten jeg hater kun Tottenham på tabellen, kamper og alt der. Men spurssupportere har jeg ofte sans for, for de er ofte oppgående som oss og kan lett å diskutere med. Iforhold til liverpoolsupportere, dem blir jeg bare sliten av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hehe, for 3/4de gang, så har jeg aldri påstått at Spurs fans er "engler".

Du skal ha takk for at du har vist meg den første saken så langt i år (som jeg har sett) hvor en Spurs fan er innvolvert i noe "uakseptebelt", dog er det utenfor stadion, og hvis man skal begynne å tenke slik så kan man jo bare prøve å finne ut hvilke fans har drept flest mennesker f.eks, hvilket ikke var poenget mitt.

 

Poenget mitt var (som jeg nevnte til MartinF f.eks) oppførsel på tribunene, hva folk gjør i fritiden mener jeg blir alt for tilfeldig til å kunne være relevant til den linjen jeg la.

F.eks ville jeg aldri brukt "Arsenal supporter skjøt familien, så seg selv." eller "Arsenal supporter slo ihjel Chelsea supporter" som et eksempel på påstandene mine, fordi det nettopp ikke er relevant til tribunekultur

 

Som flere har påpekt (inkludert meg) så har alle leire sorte får, men det er elementært og helt naturlig at noen leire er hakket verre enn andre (f.eks, i Norge synes jeg Klanen er verre enn f.eks supportergjengen til Haugesund), og etter min personlige oppfatning og mening (som jeg også påpekte), samt samtaler med andre supportere av flere klubber, så er Arsenal fans som regel mer uspiselig enn Tottenham fans.

 

På samme måte flere av dere vil mene Spurs fans er verre enn Arsenal fans, mer kontroversiell var ikke påstandene mine eller utsagnene mine, at noen får de til å høre verre ut enn det de faktisk var får være på deres kappe, jeg står for det jeg har skrevet, og kun det.

Jevnt over tror jeg Arsenal fans er mer uspiselige enn Tottenham fans. Når du får de så tett på som du får når du reiser til London, drikker og går på kamp med briter så merker du sånt fort. Vil dog påpeke at de verste spurs fansen er verre enn de verste gooners, utifra det jeg har hørt med lokale, og det er desse supporterene som gjør at Tottenham er så hatet over hele London. I taxier, på flyplassen osv. hører du supportere fra alle London klubbene snakke om hatet mot Spurs.

 

Kan hende jeg missforsto poenget du prøvde å formidle, men er slik jeg har fått inntrykket av fra nøytrale utenfor nord London.

 

Siden jeg ikke har erfaring med andre engelske Spurs-fans enn svigers og venner av familien deres, så velger jeg å tro på din erfaring, og trøste meg med at norske Spurs-fans iallefall er en meget grei bunch :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...