Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er viktigst på en jentekropp, puppene eller rumpa?


Anbefalte innlegg

Begge er viktige, men jeg rangerer pupper litt høyere.

 

Hvorfor har du forresten et så dårlig puppeeksempel i førstepost?

 

 

jeg tok bare et random puppebilde, gadd ikke å bruke tid på å finne det beste puppebildet. men jeg spurte sånn generelt om pupper vs. rumpe, ikke hvem av de to bildene dere likte best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begge er viktige, men jeg rangerer pupper litt høyere.

 

Hvorfor har du forresten et så dårlig puppeeksempel i førstepost?

 

jeg tok bare et random puppebilde, gadd ikke å lete etter det beste puppebildet. og jeg spurte sånn generelt om pupper vs. rumpe, ikke hvem av de to bildene dere liker best.

Endret av hottie95
Lenke til kommentar

Uff trist å se førstepost med silikonpupper. For det første jeg ville aldri ha valgt en dame med silikon.

 

Uansett er helheten det viktigste for meg. Proporsjoner/symmetri og at hun er fit.

 

Låra er litt drøye her, men det er fordi bilde er manipulert, men jeg fant ikke bedre et eksempel. Jeg foretrekker jenter med litt kraftige lår, slank midje, tydelig konturer i fjeset, et smil, vakre øyne, sprettrumpe, pupper på str. med håndfull og oppover, men ikke for store. Da blir proporsjonene feil, og jeg liker faste pupper :) Viktig at hun blir brun om sommeren. Liker også at hun har litt muskler i armene også, men ikke slik at de blir markerte.

 

 

squat.JPG

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...