Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva er viktigst på en jentekropp, puppene eller rumpa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pupper, men bildet i førstepost var ikke så veldig pent.

 

Postet av anonym: 9bf0468f341b91da1eb2cd77e2462238

Der kan jeg si meg enig, men jeg konstaterte kun med at posteren var en rompe-mann.

 

 

Til ham over: Jeg tror ikke dette har noe med alderen å gjøre, da dette er noe folk som regel har med seg hele veien...

 

Hva folk flest liker kan kanskje helle mot rumpe dog(dette har jeg ingen statistikk på og vet ikke) det kan være derifra du drar din konklusjon? (siden antall menn over 18 er større enn under :) )

 

Vil og bare si at pupper har en tendens til å se finere ut au naturell.

 

Mulig mine øyne ikke er så godt trent da, og at jeg egentlig heller sliter med å skille mellom dårlig og god operasjon :p

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Nettopp! Alle har forskjellig smak, men jeg vil tørre å påstå at det generelt er unger under atten år som går for pupper, mens vi litt eldre som har vært i puppe- og rumpegamet lenge heller går for en fast rumpe (som oftest har gode lår med på kjøpet).

 

Men siden du sikkert selv lurer på hva du skal fokusere på for å dra gutter, hottie95, vil jeg råde deg til å gå for en godt trent rumpe.

 

Pupper koster penger\fett å forstørre. Rumpa di derimot, den kan du gi god gammaldags trening, så vips så har du forma den til det bedre.

 

Jeg legger til bildebevis:

 

 

 

 

 

Case closed :yes:

Støttes! Peiling på hvem som er på det andre bildet eller? :dribble:

Lenke til kommentar

tok bare et puppebilde, alle har forskjellige smak.

 

Nettopp! Alle har forskjellig smak, men jeg vil tørre å påstå at det generelt er unger under atten år som går for pupper, mens vi litt eldre som har vært i puppe- og rumpegamet lenge heller går for en fast rumpe (som oftest har gode lår med på kjøpet).

 

Men siden du sikkert selv lurer på hva du skal fokusere på for å dra gutter, hottie95, vil jeg råde deg til å gå for en godt trent rumpe.

 

Pupper koster penger\fett å forstørre. Rumpa di derimot, den kan du gi god gammaldags trening, så vips så har du forma den til det bedre.

 

Jeg legger til bildebevis:

 

 

 

 

 

Case closed :yes:

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...