Gå til innhold

Trailer: Far Cry 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på kor mykje dårligare FC2 var enn det første spelet så tviler eg sterkt på at dette blir eit veldig bra spel. Ein trailer som ikkje viser gameplay styrker vell berre mine misstanker om at det her skranter spelkvaliteter.

 

I det fyrste spelet var du nesten fullstendig fri til å bevege deg der du ville, du hadde også meir varierte oppdrag. Den einaste begrensninga var at du var på ei øy, noke som begrensa det tilgjengelige arealet ein del.

 

I spel nummer to fekk du eit mykje større kart, men rundt kantane var det klipper eller usynlige vegger som hindra vidare utforskning, i tillegg var det store deler av kartet som du ikkje kunne benytte deg av då nesten alt av store steiner, hauger eller små fjell var umoglige å klatre på. Dette gjorde at du så og seie aldri fekk muligheita til å klatre opp i høgda for å skaffe deg oversikt over området (og fiendane der). I tillegg var alle oppdraga heilt kliss like der du ikkje gjorde anna enn å kjøyre frå A til B, berre avbrutt av kontrollposter der fienden kom tilbake etter kort tid. Det at alt som røyrte seg angreip deg (sjølv dei fraksjonane som du støtta og arbeide for) var heller ikkje særlig bra for spelbarheita til spelet.

 

FC3 må ha noke anna enn god grafikk å skilte med dersom eg skal kjøpe dette spelet i alle fall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har foreløpig litt troa på dette spillet. Går utifra at de har lært noe av responsen på FC2. Noe jeg synes er litt rart er at de har valgt å la xp poeng sprette ut av hodet på folk når du dreper dem. (forhåpentligvis går det an å skru av dette) Synes ikke det passer inn i et spill som ellers synes å sikte inn på å være "immersive".. Å kjøpe oppgraderinger osv med noe så abstrakt som xp, gir liksom heller ikke helt mening i en spillserie som FC.

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

The avatar: Hvis du tror Far Cry var helt fritt b0r du spille det igjen, for det var nemlig langt fra like fritt som Crysis. Fjell fungerte som vegger slik at man ikke kunne gaa hvor som helst. Joda, det var fritt NOK, men fortsatt ikke som Crysis. Naar det er sagt syntes jeg Far Cry var bedre enn crysis

Lenke til kommentar

DuuuuWUBWUBWBUWBUWBUWBUWBUWBUBBWUUUBBBSHOOTWUBSHOOTBUTFUCKWUBUBISOFTWUBJeg kunne vært interessert i dette spillet en gang. Ubisoft er en feil, Dubstep er en annen feil og handlinga er en tredje feil (random stillhavsturist blir stonecold killer iløpet av en kveld?)

 

Enig, traileren ble straks værre da dubstep kom..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...