Gå til innhold

Noen andre som tjener rått på Kiwi Garantien?


piratentim

Anbefalte innlegg

Hva vil du gjøre hvis du blir behandlet dårlig og ingen ting hjelper... Er ikke dette et viktig budskap å få frem til det norske folk?

Nei, egentlig ikke...

 

Hadde jeg blitt dårlig behandlet hadde jeg tatt det opp med Kiwi (sentralt) istede.

 

Viktigere at butikken skjerper seg og blir bedre enn at alle skal hvite hvor ille den er. Å hyle ut i media hele tiden får bare motsatt virkning i lengden.

 

Når han aldri har tilkalt media før og har opplevd flere ubehaglige opplevelser gjentatte ganger og konntaktet kiwi sentralt uten svar.. Hva skal han da gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når han aldri har tilkalt media før og har opplevd flere ubehaglige opplevelser gjentatte ganger og konntaktet kiwi sentralt uten svar.. Hva skal han da gjøre?

Har fått dårlig behandling ett par ganger på JapanPhoto, vet du hva jeg gjorde?

 

Sluttet å dra dit :w00t:

 

Edit:

Du kan vri og vende så mye du vil på en slik sak men å ringe media for at man får dårlig behandling på en butikk er og blir "bortskjemt fjortissoppførsel".

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Når han aldri har tilkalt media før og har opplevd flere ubehaglige opplevelser gjentatte ganger og konntaktet kiwi sentralt uten svar.. Hva skal han da gjøre?

Har fått dårlig behandling ett par ganger på JapanPhoto, vet du hva jeg gjorde?

 

Sluttet å dra dit :w00t:

 

Edit:

Du kan vri og vende så mye du vil på en slik sak men å ringe media for at man får dårlig behandling på en butikk er og blir "bortskjemt fjortissoppførsel".

 

 

Du vennen min er en voksen mann da på 28 år... Har er utenlending og oppflever dårlig behandlig på flere butikker, han har sendt inn klage til Kiwi sentralt men ingen ting skjer. Han føler de behandler han dårlig grunnet hans etniske bakgrunn, noe som helt sikkert er sant...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du vennen min er en voksen mann da på 28 år... Har er utenlending og oppflever dårlig behandlig på flere butikker, han har sendt inn klage til Kiwi sentralt men ingen ting skjer. Han føler de behandler han dårlig grunnet hans etniske bakgrunn, noe som helt sikkert er sant...

At det finnes folk som behandler utlendinger dårlig er det ingen tvil om men når det skjer flere plasser bør han kanskje se litt på egen oppførsel.

 

Dessverre er det alt for mange som oppfører dårlig og det møtes ofte med dårlig oppførsel tilbake. Er man da utlending ropes det så klart rasist... slikt skader arbeid mot rasisme.

 

Og du: Fjortiss er ikke en alder men mental tilstand!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ok, må bare få klarhet. Dere sier at hvis man finner en vare som går ut enten den dagen, eller dagen etter. Så får man en ny vare med bedre dato gratis? Og hvis dem ikke har det, får man pengene? Står ikke noe om det på kiwi.no, det står bare at man får varen gratis. :dontgetit: (den som går ut?)

Lenke til kommentar

Det er riktig som du skriver.

 

Går ut i dag eller i morgen - ny vare med "riktig" dato.

Ikke flere av den eller tilsvarende vare - du får det varen ville ha kostet.

Det er IKKE riktig.

 

Du får varen fordi den er fullt brukbar.

 

Ny vare eller penger gjelder vel kun hvis varen allerede er utgått.

Lenke til kommentar

Du vennen min er en voksen mann da på 28 år... Har er utenlending og oppflever dårlig behandlig på flere butikker, han har sendt inn klage til Kiwi sentralt men ingen ting skjer. Han føler de behandler han dårlig grunnet hans etniske bakgrunn, noe som helt sikkert er sant...

At det finnes folk som behandler utlendinger dårlig er det ingen tvil om men når det skjer flere plasser bør han kanskje se litt på egen oppførsel.

 

Dessverre er det alt for mange som oppfører dårlig og det møtes ofte med dårlig oppførsel tilbake. Er man da utlending ropes det så klart rasist... slikt skader arbeid mot rasisme.

 

Og du: Fjortiss er ikke en alder men mental tilstand!

 

Han, her er en orgentlig hyggelig fyr som tar godt vare på alle. Han er av typen som kunne blitt kåret til årets ildsjel...

Lenke til kommentar

Finner du en pose med FP Potetgull som har gått ut på dato vil du kunne få med deg en pose av Maarud - så sant det er tomt for FP.

 

har aldri hent meg før å få et annet merke (når det gjelder potetgull), må helst være av samme merke, tenker at ca hver 200 tilfelle så har jeg fått tilsvarende vare når det er tomt for orginalvaren, får omtrent alltid penger da jeg...

Lenke til kommentar

Glemte dessverre å sende spørsmålet til Kiwi som jeg skulle, sendte det derfor nå nettopp formulert akkurat slik:

Hei

 

Vi er noen som er litt uenig (diskusjonsforum) på frukt & grønt garantien deres.

 

Det vi lurer på er om garantien er en ren kvalitetsgaranti der varen må være dårlig (mugg, fukt, myk) for at garantien skal gjelde.

 

Grunnen er den at frukt & grønt er den varegruppen som varierer mest i kvalitet og smak slik at mange kanskje ikke er 100% fornøyd med smaken (varen) selv om varen ikke er direkte dårlig.

 

Ett annet spørsmål er om man diskvalifiserer seg til å bruke garantien om man tar med varene hjem først?

 

Dere skriver i garantien deres at det er en FORNØYDGARANTI men på logoen deres står det at det er en KVALITETSGARANTI, vel... det er ikke helt det samme.

 

Så jeg håper dere kan presisere dette.

 

Mvh

Håvard Eide Andersen

 

Spennende å høre tilbakemeldingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er mulighet for å få tilsvarende vare. Vi prøver så godt vi kan å tilfredsstille kunden :)

Vil tro praksisen vil variere litt fra butikk til butikk.

 

Ja, det kan nok stemme :) Hvilken region er det du tilhører? Jeg er på de i agder regionen... :)

 

Glemte dessverre å sende spørsmålet til Kiwi som jeg skulle, sendte det derfor nå nettopp formulert akkurat slik:

Hei

 

Vi er noen som er litt uenig (diskusjonsforum) på frukt & grønt garantien deres.

 

Det vi lurer på er om garantien er en ren kvalitetsgaranti der varen må være dårlig (mugg, fukt, myk) for at garantien skal gjelde.

 

Grunnen er den at frukt & grønt er den varegruppen som varierer mest i kvalitet og smak slik at mange kanskje ikke er 100% fornøyd med smaken (varen) selv om varen ikke er direkte dårlig.

 

Ett annet spørsmål er om man diskvalifiserer seg til å bruke garantien om man tar med varene hjem først?

 

Dere skriver i garantien deres at det er en FORNØYDGARANTI men på logoen deres står det at det er en KVALITETSGARANTI, vel... det er ikke helt det samme.

 

Så jeg håper dere kan presisere dette.

 

Mvh

Håvard Eide Andersen

 

Spennende å høre tilbakemeldingen.

 

Ja, blir spennende, du for poste svaret her da :)

 

Ja, da har jeg og faren min vært på to kiwibutikker vi tjente 710 kroner tilsammen på de to. Var fint det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...