Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har alle samme smak på hva som er pent?


Misamisa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+ i gamle dager var alle de fine damene helt bleke i huden og gikk med parasoll for å ikke bli brune.

I dag er det gjerne fint å være litt småbrun i huden.

 

Og fra det jeg har observert blir det bare mer og mer populært å være litt oransje i huden. Ikke at jeg synes det er fint, fordi jeg synes det ser helt forferdelig ut.

 

 

Smak er alltid subjektivt. Når det kommer til ansikt, så er det nesten vitenskapelig bevist at mennesker synes at nesten-perfekt symmetri mer attraktivt (helt perfekt symmetry ser unaturlig ut.

Lenke til kommentar

 

Og fra det jeg har observert blir det bare mer og mer populært å være litt oransje i huden. Ikke at jeg synes det er fint, fordi jeg synes det ser helt forferdelig ut.

 

 

Smak er alltid subjektivt. Når det kommer til ansikt, så er det nesten vitenskapelig bevist at mennesker synes at nesten-perfekt symmetri mer attraktivt (helt perfekt symmetry ser unaturlig ut.

Er enig med deg i at smak er veldig subjektivt. Det du sier om symmetri et ansikt er jeg derimot ikke helt enig i. Ta f.eks. Angelina Jolie som av mange bli regnet som en av verdens vakreste kvinner. Ansiktet hennes er ikke så veldig symmetrisk, men hun har trekk som mange ser på som vakre. Dvs. store lepper sammen med store øyne, høye kinnben osv. Dette viser at "vakre" trekk veier mer eller like mye opp som symmetri.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Når man liker en person så liker man også utseendet og alt med personen selv om det er negativt. Ingen er perfekte og alt kan fikses til en viss grad.

 

Jeg har ikke noe forhold til dama på videoen.. Syns det er ekkelt. Kunne tenke at "ååååhh, hu var fin" osv da jeg var yngre men jeg er mer voksen nå. Jeg ser dypere inn i ansiktet. Det viktigste er at jeg syns at dama har et fint ansikt også at jeg liker henne og da har ikke utseende noe å så for meg så lenge hun ikke er større enn meg så går alt bra.

 

Utseende er en ting men dama kan være fin og hvis jeg ikke liker personen så er det som at dama skulle vært et objekt og det blir feil om jeg da skal dømme utseende. Ekkelt blir det da... Det syns jeg og jeg vet hvordan mange menn tenker og hvor lite de kan tenke.. :C

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...