Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gingers = turn off ?


Anbefalte innlegg

jeg er ginger/redhead/rødtopp som dere sikkert ser på navnet... men det jeg egentlig lurer på er om ginger's er turn off ? jeg har spurt mange jenter på skolen min hva de syntes.. de svarte kort og greit at jeg var det som var finest av alle guttene på skolen. jeg har vært sammen/henger med alle de fineste jentene på skolen/ her jeg bor, så det virker ikke som det er er en spesiell turn off, ikke som jeg har merket hvertfall... men vil vite hva DERE syntes ! hadde vært greit med korte og enkle svar ... gjelder begge kjønn

Endret av GingersdoHaveSouls
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du skal ta rødhårsrasismen så forferdelig tungt. Det er bare andre som sanser en svakhet hos en konkurrent og utnytter den for alt den er verd. Det er sånn dyr er.

 

Det er utrolig mange rødhårede jenter som er smellvakre, så jeg vil tro at det har å gjøre med individet, som i alle andre tilfeller :)

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal ta rødhårsrasismen så forferdelig tungt. Det er bare andre som sanser en svakhet hos en konkurrent og utnytter den for alt den er verd. Det er sånn dyr er.

 

Det er utrolig mange rødhårede jenter som er smellvakre, så jeg vil tro at det har å gjøre med individet, som i alle andre tilfeller :)

 

takk for det ! men det er ikke så mange vakre , men de som er det ... oooo shiiiit <3

Endret av GingersdoHaveSouls
Lenke til kommentar

er du mørkerød eller orange?

viktig forskjell her.

og hvordan er hudtonen din?

 

vil nok hellet si at jeg er mørkerød, tror jeg hvertfall ... har du noen eksempler på mørkerød og orange ?

 

hudtonen.. uuuhm.. er nok heller en av den hvite type. men jeg ser at mange andre rødhårede har MASSE fregner, over hele kroppen.. jeg vil heller si at jeg er heldig som ikke har noen.. :D

Lenke til kommentar

er du mørkerød eller orange?

viktig forskjell her.

og hvordan er hudtonen din?

 

vil nok hellet si at jeg er mørkerød, tror jeg hvertfall ... har du noen eksempler på mørkerød og orange ?

 

hudtonen.. uuuhm.. er nok heller en av den hvite type. men jeg ser at mange andre rødhårede har MASSE fregner, over hele kroppen.. jeg vil heller si at jeg er heldig som ikke har noen.. :D

orange hår, fregner og ujevn hudtone(lys og masse rødeflekker) er aldri positivt.

 

vakker "ginger"

file.php?40,file=12439,filename=redheads[/img]

natural_red_hair_color-2.jpg[/img]

susan-coffey-3.jpg?w=500&h=749

 

 

ikke fullt så vakker

Ginger__s_have_souls_by_X_TENLovesAnime.jpg

 

edit: dumme forum nekter å la meg linke til bildene mine!

Endret av Sangesland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

er du mørkerød eller orange?

viktig forskjell her.

og hvordan er hudtonen din?

 

vil nok hellet si at jeg er mørkerød, tror jeg hvertfall ... har du noen eksempler på mørkerød og orange ?

 

hudtonen.. uuuhm.. er nok heller en av den hvite type. men jeg ser at mange andre rødhårede har MASSE fregner, over hele kroppen.. jeg vil heller si at jeg er heldig som ikke har noen.. :D

orange hår, fregner og ujevn hudtone(lys og masse rødeflekker) er aldri positivt.

 

ikke fullt så vakker

Ginger__s_have_souls_by_X_TENLovesAnime.jpg

 

edit: dumme forum nekter å la meg linke til bildene mine!

 

Han hadde ikke vært vakker med brunt hår heller..

Endret av Akse
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Han hadde ikke vært vakker med brunt hår heller..

men han hadde sannsynligvis vært langt penere om ikke han hadde hatt ginger trekkene.

hårfargen og den ujevne hudtonen.

 

ang hva som er en ginger pr definisjon;

jeg har selv blitt kalt ginger,noe jeg egentlig ikke er enig i at jeg selv er.

selv frisøren min kalte meg gylden blond.

skjegget mitt blir dog rødt.

dere får bedømme selv.

 

bildemeg.jpg

 

edit: grunnen til at jeg nevner dette er at folk kaller hvem som helst ginger så lenge dem har et snev av rødfarge.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Å være ginger har like mye med fjeset og huden generelt å gjøre som hårfargen selv. En ginger har blek hud, fregner og lysende, oransje hår. Jeg mener ordet 'ginger' er forbundet med denne totalpakken, og at en såkalt ginger derfor som regel ikke er attraktiv.

 

En redhead, derimot, er som regel vanvittig turn-on, så lenge fjeset passer til hårfargen, men akkurat det gjelder jo alle hårfarger.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...