Gå til innhold

Transfer deadline 31.01.2012

Gjest Slettet-w7DZlO15

33 stemmer

1. 1. Hvilken/hvilke klubb/klubber vil signere en eller flere spillere i løpet av de gjenstående timene?

• Liverpool FC.
    • Man Utd FC.
    • Arsenal FC.
      0
    • Chelsea FC.
    • Man City FC.
    • Tottenham Hotspurs FC.
    • Annen klubb.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.skybet.com/cms/breaking-transfer-news.shtm?name=Wayne+Rooney

For godt til å være sant :/

edit: Ser at dette innlegget fører til ubehag for enkelte brukere. Det beklager jeg på det sterkeste.

Jeg gikk rett på :!: Ingenting er umulig på deadline day!

Meget fornøyd med at TV2 sender hele dagen, spesielt siden jeg ikke har tilgang til sky. Tror for øvrig Pienaar forsvinner i dag.

Hvor er det Tv2 sender nå egentlig?

Ingen Karlsen er nedtur, han er jo den som faktisk veit noe om overganger. Er det noen andre speidere/agenter/etc som er med i studio?

Og nyhetskanalen og påfølgende Zebra.

Skrevet

Marcus Olsson og Bradley Orr, for noen kjøp Kean... :hrm:

Tror Blackburn skal være fornøyde om de beholder Hoillett og Samba. Hvis en av de/begge forsvinner må det handles.

Skrevet

Virker som de nye reglene som FIFA snart kommer gjør at storklubbene ikke er like ville som før. Forståelig nok, men herregud for noen kjedelige overganger vi har til nå.

Skrevet

Ser ikke ut som LFC kommer til å gjøre noen kjøp på tampen her. Idiotisk, mtp at vi trolig ikke klarer topp 4 i år heller. En god spiller inn kunne skapt litt optimisme igjen.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Synes Liverpool kan kjøpe Claus Lundekvam for å holde han unna tv2-studio.

Skrevet

Går rykter om at Gourcuff er på vei til Arsenal på lån ut sesongen. Personlig tror jeg ingen kommer inn til Arsenal, verken lån eller kjøp, men å ha han i stallen resten av året hadde vært nyttig.

Skrevet (endret)

Tror Fulham kan ha gjort ett kupp med Pavel Pogrebnyak. Agenten til Defoe,benekter at han er på vei til Liverpool,men har begynt å florere rykter om at roman pavlyuchenko er på vei til Liverpool.

Det er bekreftet at Comolli,ikke er i Napoli!

Endret av ogger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...