Gå til innhold

Kamptråd: Man Utd - Stoke


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah Baby

 

Der er de ferdige i Liverpool og vi er likt med City. Regner med vi må bak igjen før vi er ferdige med alle de vanskelige kampene vi har nå men denne kvelden har vert flott

 

Angående denne kampen så var Stoke ingenting i angrep og for hardt spillende i forsvar. To straffer og det kunne ha vert flere. Men vi er igjennom uten nye skader.

Lenke til kommentar

For en jævla perfekt tirsdag. Jeg er drita på en tirsdag, United vinner tidenes mest overlegne seier, Berba goaler og har ca 15 hælfliks (og beviser, nok en gang, at han bør være en førsteelleverspiller), Carrick er ligaens beste holding midfield (ja) og Scholes burde aldri lagt opp. Kan holde på til han er 136 som Trevor sa. Evans har vært flawless hele sesongen.

 

Også. PAUL POGBA. Igjen. Sug ballene mine. Faen for en deilig inntreden. Perfekt balanse, tygde og vekting. Hele veien deilig disposisjon og naturlig stil over alt. Jeg skreiv det 3 timer før kampstart at jeg ikke er veldig lei over Morrison-tapet, men at et eventuelt Pogba-salg ville smerta mer, og det står jeg for. For en silky spiller.

 

På toppen av det hele tikker det meldinger inn om en DARREN GIBSON MATCHWINNER mot City i hans første kamp. Jeg kan faen ikke få det ut engang. Igjen. Sug ballene mine. Og igjen. Sug ballene mine igjen. Og igjen. For en perfekt tirsdag dette har vært. Fergie sign him up.

 

Og Game/toppmeis. Du burde angre på at du ikke var her nå :cool:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er så typisk deg og ødelegge sånn, Latias. :thumbdown:

Hei, alle faktaene må da være på bordet før vi begynner å suge ballene dine x6.

 

836 - Man Utd passes vs Stoke tonight, the 2nd-most by a team in a PL game this season (after Man City vs Stoke (924)). Repeat

Tipper Scholes/Carrick stod for halvparten av dem. Tenk om de to holder seg skadefrie, pluss Cleverley som er rett rundt hjørnet etter sin skade. Damn!

Lenke til kommentar

Hei, alle faktaene må da være på bordet før vi begynner å suge ballene dine x6.

 

Touchè :) Du har rett.

 

Fantastiske stats. Carrick + Scholes er i mine øyne det beste midtbaneparet i PL pdd. Y Toure (litt bedre) + random City-midfielder (litt dårligere) er ca på samme nivå. Ser vi bort ifra at City har hatt en dårlig periode nå (som de utrolig nok blir rost for, pga innsats og såkalt "vinnervilje" som alle andre klubber (spessielt f.eks Arsenal) ville blitt slakta for) og et United i sedvanlig god form, så kan jeg ikke se noen annen utvei enn at vi vinner. Om vi gjør det ville det vært tidenes sensasjon. Og gjett om jeg skal feire det deretter.

 

Bitches.

Lenke til kommentar

Og Dark. Ja. Eneste grunnen for at jeg drakk i dag var at jeg ikke ville sovne fordi jeg har så god døgnrytme. Ironisk, hva?! Gleda meg så sykt til skolen i morgen at jeg hadde tenkt til å dra to timer før. Ser ut som at det går i dass.

 

http://www.youtube.com/watch?v=-6_B6zhENrQ&list=FLc-dpsLl8m-rGhCju9EkOsw&index=59&feature=plpp_video

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...