Gå til innhold

Begrenset mengde linjer i BK


Anbefalte innlegg

Hei

Er begrenset til 5 eller 6 linjer før jeg ikke kan skrive mere kommentarer direkte i BK-posten, skal jeg skrive mer så må jeg åpne bildet/tråden i spesifikke forumstråd. Kanskje det skal være en begrensing på kommentarer, eller ?

 

Og når jeg først er her å klager :)

 

Kunne det vært mulig og lagt til en mulighet til i nedtrykt-fanen "vis", jeg skulle likt og kunne se bilder utifra "siste kommentert først" nå kan jeg organisere BK etter "mest kommentert først" etc., men skulle likt og se utifra sist kommentert.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du mener kommentarfeltet under bildet nå ja? Jeg får ikke til å reprodusere problemet... Er det noen andre som opplever det samme? Gir det samme utslag i forskjellige nettlesere hvis du har det å teste med?

 

Angående "Siste kommenterte først" i "Vis"-fanen så er dette en interessant ide. Jeg skal pønske litt på det :)

Lenke til kommentar

Jeg tok en printscreen så problemet blir mer forståelsefull :)

 

post-151946-0-57709500-1327254962_thumb.jpg

 

En annen ting som jeg la merke til nå, har egentelig aldri sett dette før. Hvis du ser på bildet ser du at "forrige/neste bilde" følger med nedover på siden, altså hurtigpilene står ikke stille ved bildet, men føler med nedover på skjermen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Samme feilen hos meg.

 

Men ved å trykke "enter" noen ganger så jeg får mange linjer nedover så hopper det enten opp scroll bar eller så får jeg større felt som jeg kan skrive komentar i.

Litt forskjellig.

 

Teksten blir borte, men etter 10-15 trykk på "enter" så får jeg dobbelt så stor tekstboks. Irriterende å måtte gjøre det men det funker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...