Gå til innhold

– Kopisperren fungerer som den skal (PC)


Anbefalte innlegg

Om du installerer dette på laptopen og din stasjonære, bytter til ssd på laptop og legger inn nytt skjermkort harddisk/prosessor/minne på din stasjonære får du ikke spilt lenger.

 

Om du syns det er greit vil jeg anta det er greit om bilprodusenter legger inn noe lignende: tre skift av lyspærer fører til død bil. Akseptabelt?

 

EDIT:

Fixed

Endret av arni90
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du installerer dette på laptopen og din stasjonære, bytter til ssd på laptop og bytter senere skjermkort på din stasjonære får du ikke spilt lenger.

 

Om du syns det er greit vil jeg anta det er greit om bilprodusenter legger inn noe lignende: tre skift av lyspærer fører til død bil. Akseptabelt?

 

Viss du leste litt av innleggene ville du oppdaget at (N)Ubisoft har fjernet skjermkort fra hva spillet regner som ny aktivering,

seff skulle de ha fjernet begrensingene helt,

men det hjelper bittelitt.

 

Selv skal jeg boikotte Ubisoft.

Lenke til kommentar

Viss du leste litt av innleggene ville du oppdaget at (N)Ubisoft har fjernet skjermkort fra hva spillet regner som ny aktivering,

seff skulle de ha fjernet begrensingene helt,

men det hjelper bittelitt.

 

Selv skal jeg boikotte Ubisoft.

Hjelper lite, mange som oppgraderer minne eller legger inn SSD disse dager. Problemet vil oppstå da også.

 

Ubisoft-spill har vært ignorert av meg siden jeg oppdaget Ubiplay eller hva det nå het. Trackmania 2 har jeg kjøpt fra Nadeo.

Lenke til kommentar

Ubisoft-spill har vært ignorert av meg siden jeg oppdaget Ubiplay eller hva det nå het. Trackmania 2 har jeg kjøpt fra Nadeo.

 

facepalm_picard21.jpg

 

Nadeo 

Type 	        Subsidiary of Ubisoft

Industry 	Computer and video game industry

Founded 	2000

Headquarters 	Issy-les-Moulineaux, Paris

Key people 	Florent Castelnérac

Products 	

TrackMania
Virtual Skipper
QuestMania
ShootMania series

Owner(s)        Ubisoft
Parent 	        Ubisoft

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Piratfelle? Hvor? Det er absolutt ingen ting de kan gjøre for å stoppe pirater, det er ALLTID en vei utenom kopisperrer, og de kaster bort tid og penger på idiotiske løsninger som bare vil føre til lavere brukervennlighet og høyere kostnader for forbrukere. Ubisoft har blitt paranoide, og det de gjør vil mest sannsynlig føre til FLERE ulovlig nedlastede kopier. Virker mer brukervennlig å bare cracke driten. Mine penger kan de i hvert fall se langt etter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Piratfelle? Hvor? Det er absolutt ingen ting de kan gjøre for å stoppe pirater, (...)

 

La oss nå for et øyeblikk anta at det er noe de kan gjøre for å stoppe pirater, og at kopibeskyttelser virker sånn noenlunde.

 

Da er det FORTSATT ikke noen piratfelle i dette, siden dette ikke stopper pirater, men vanlige brukere fra å spille spillet.

 

Det er definitivt en felle, bare ikke for pirater. Det er en gjenkjøpsfelle, og det smaker vondt av den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...