Gå til innhold

Lei av skryt!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Hva er vitsen med å skryte av dataen her.

Feks:

Her er min data

AMD Athlon 1800 MHZ

1,5 GHZ ddr-Ram

Sb live skjerkort

Geforce 4

32¨tommer skjerm og 99999 herz.'

18989 GB

Hva er vitsen med denne skrytinga, slike innlegg passer ikke her. De skriver feks. Hva syntes dere, bør jeg oppgradere? Dette er bare en grunn for å skryte....

Så bann dei som gjør dette. :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...vel som du kanskje ikke har fått med deg så er det stort sett newbier som skriver slike meldinger. Har du sett "Dollar" har skrevet en melding i det siste hvor han spør om "er denne maskinen bra"

 

Så lenge det er newbier som spør så syntes jeg at det er helt greit. Vi er jo her for å hjelpe alle som trenger hjelp er vi ikke?

 

Når du snakker om skryt, så syntes jeg derimot at det er så lame :razz: at så mange har maskin konfigurasjonen sin i signaturen....hva er vitsen med det??

 

Frankey

kr.sand

Lenke til kommentar

ZeeLyaC, jeg syntes du er helt på jordet med din kritikk av folk som viser sitt oppsett for og spørre andre om hva de syns om oppsettet og hva som burde byttes ut.

 

Klart det att folk som ikke er helt sikker på hva som lønner seg og oppgradere må kunne spørre ett slikt spørsmål , det er jo helt naturlig.

 

Ja dette kunne jeg selv faktisk tenkt meg og spørre her om på forumet når jeg skal kjøpe nye deler til min PC.

 

Og vis du har noe mot det syntes jeg du er dustete, og ikke skjønner bæret av hva du holder på med og hvor du er.

 

Men jeg kan fortelle deg det, jo på ett forum der man spør andre om hjelp eller diskuteter HARDWARE og annet data.

 

Og det er helt naturlig og spørre om hvilken HARDWAREOPPGRADERING man trenger på HARDWARE.NO sitt "HARDWAREFORUM".

 

Og får att andre skal få ett bedre overblikk over hvilken oppgradering som er best må man nødvendivis fortelle hvilke oppsett man har.

 

Og uansett om folk kun "skryter" av oppsettet sitt så er det vel helt ok og skryte litt av HARDWAREN på HARDWARE.no , ganske naturlig spør du meg !

 

Så slutt og prat tøv og begynn og forstå hvor du er.

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 11:44 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 11:47 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 12:00 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 14:28 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 14:30 ]

Lenke til kommentar

Quote:


--------------------------------------------------

AMD Athlon 1,2 GHZ

256 MB ddr ram

SB Live

Geforce 2 64 MB



Er ikke dette også brifing? Du har jo ikke så dårlig maskin selv!!

 

Jeg tror at du har hatt en kongemaskin en gang i tiden. Når du nå ser at flere og flere får bedre enn deg blir du sjalu!!!! MISUNNELIG! Begynner å syte!

 

Slapp av du må ikke oppgradere med det første! :razz:

Lenke til kommentar

Foresten dere dette er min første "skryt" av maskinen min her på forumet, så hva syntes dere jeg eventuelt burde satse på og kjøpe neste gang jeg skal oppgradere ?

 

alle gode råd motas med takk :smile:

 

her er mitt oppsett:

 

ASHIMA MIDITOWER 350 WATT

MSI TURBO II HOVEDKORT

AMD XP 1500+ CPU

TAISOL CGK 760 CPU VIFTE

HERCULES 4500(64MB)KYRO II

APACER 256 MB SD RAM

SAMSUNG CD ROM 48X

SAMSUNG CD-RW/DVD 8X/4X/32X+8

SAMSUNG 40 GIGA harddisk

SAMSUNG SYNCMASTER 950P 19"

 

WIN 2000

 

(Foresten !!! DÆVEN for en bra maskin jeg har , :smile: :smile: :smile:

And ME I , LOOOVE IT !!

 

 

_________________

Thats IT...

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 11:58 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 12:04 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 12:14 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 12:15 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 14:24 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 14:24 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-08 14:26 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-08 11:16, frank_jarle skrev:

...vel som du kanskje ikke har fått med deg så er det stort sett newbier som skriver slike meldinger. Har du sett "Dollar" har skrevet en melding i det siste hvor han spør om "er denne maskinen bra"


Så lenge det er newbier som spør så syntes jeg at det er helt greit. Vi er jo her for å hjelpe alle som trenger hjelp er vi ikke?


Når du snakker om skryt, så syntes jeg derimot at det er så lame :razz: at så mange har maskin konfigurasjonen sin i signaturen....hva er vitsen med det??


Frankey

kr.sand


 

Hadde du tenkt litt legner før du la inn dette innlegget kunne du trukket deg til den slutningen at folk som har problemer med HARDWARE eller software for den saks skyld har som regel ikke ETT eneste problem i løpet av sin "karierre". Så de skal slippe å skrive HW' spec'en sin i hver eneste mld legger de den inn en gang for alle i sig'en. HAPPY :razz:

 

bare på pur F

|

|

|

|

/

 

_________________

MSI K7T m/AMD Athlon XP 1700+

Western Digital Caviar 40GB 7200RPM

NVidia GeForce 3 Ti 200 64MB DDR

Chieftec Dragon DX-01SL-D

Win 2000 og Avidi 512 kbit linje

 

[ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-02-08 14:05 ]

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig i Zeelyac... det er veldig mange som spør "hva bør jeg oppgradere?" nå de allerede har en skikkelig god maskin. Det er ingen tvil om at mange gjør dette bare for å briefe med utstyret sitt.. (seff er det mange som også spør seriøst, det er viktig å få med seg)

 

Når det gjelder maskinspecs i signaturen synes jeg også det er litt rart...Personlig irriterer det ikke meg...men jeg må bare spørre: Har dere virkelig så mye problemer med PC-en at det er et behov for at specs`ene må stå i signaturen?

 

nå kommer det nok mange sinte svar...

Lenke til kommentar

Det som er ULTRATEIT er folk som tilogmed skriver hva slags HUB/switch de har, og absolutt alt de kan finne på å få med i sig'en sin..

Eks:

Chieftec Dragon

AMD Duron 600@1400MHz :eek:

MSI Geforce 3 Ti200@Ti500 :grin:

Abit blabla bla HK :smile:

256MB TwinMOS DDR RAM@150MHz :wink:

SB Live! Lydkort :sad:

Klipch Promedia 5.1@120db :wink:

Optisk Mus, Blått Tastatur :razz:

3Com 10/100 NIC :|

CD rom 520x

DVD rom blabloa

Brenner bla bla

Svart strømkabel til stikkontakta

SMC 8 porters 10/100 Switch

15Meter TP kabel

en kryssakabel bare sånn i tilfelle...

Og litt mer stæsj..

 

 

SOM BARE ER TOTALT UNØDVENDIG Å NEVNE!!

See my point? Hvis man har problemer med drivere til skjermkort, eller liknende trenger man jo ikke å vite hva slags switch man har??

 

Spec'en var bare kødd da for de som ikke skjønte det... :smile:

Lenke til kommentar

Enig at det er gangke tåpelig å fylle signaturen med handlelista på sin neste PC.

 

Jeg har faktisk stående en gammel sak her:

Intel 486, 33MHz, 32MB ram, 400MB + 500MB HD, 640k skjermkort, Win95, 13" fargeskjerm, 2x CD-rom.

 

Og en jeg angrer på at jeg hev for et par år siden (har stor antikvarisk verdi): Intel 8088 fra 1979 med 4,16MHz 8-bit prosessor. 640kB ram, 10MB harddisk (like stor som 3 CD-rom'er) gul-sort skjerm, skjermkort som takler 640x480 i 60Hz og 4 gulfarger og 360kB 5,25" diskettstasjon.

Lenke til kommentar

Til de som tror at signaturen er bare til å briefe med:

 

Hvis du har et problem, så kan andre folk lettere hjelpe deg visst de vet hva hardware og software du bruker, og dermed kunne peile seg inn mot feilen i mange tilfeller.

 

Jeg vet at utrolig mange bruker signaturen til bare skryt(kan si meg skyldig i dette selv i mange tilfeller :s )

 

Til de som liker skryt derimot, MÅ jeg bare legge til at jeg nettopp har bestillt meg GeForce 4 Ti4400, 1 western 120GB 7200rpm harddisk :grin: JIPPI!)

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er kjekkt å lese hvilken hardware de enkelte brukerne av hw.no kjører på. Skal kjøpe meg ny maskin (Skjermkortet er problemet!) og da er det bra å se hva slags kombinasjoner andre har.

 

Det kunne jo vært en mulighet at folk kunne legge inn sitt eget hardware oppsett i bruker profilen, slik at de som hadde lyst kunne spane på den!

 

Man kan jo også komme med en oppfordring til de mest extreme karene om at HK, Cpu, skjermkort, kabinett er mer enn nokk! Trenger ikke vite at du har gule runde 90 cm lange Ide kabler kjøpt fra microplex i signature!!! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...