Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting slår Sleeping Dogs - mer stuttering og FPS-drop i et spill har jeg aldri sett før. Uspillbart for min del inntil fix kommer :p

Skrevet (endret)

Dead Island er for min del det værste jeg har vært borti. Hele spillet virket fullstendig uferdig, fps drop og hakking og det hadde diverse lyd problemer. Fant fort ut att jeg ikke var den eneste med disse problemene, litt synd, for spillet så OK ut.

Endret av FiveInline
Skrevet (endret)

Du har ikke satt flip queue til 0 eller 1

Takk for tipset, men det hjalp ikke. Ble forresten litt smoothere på 5, men fortsatt ganske hakkete.

Edit:

Har du prøvd å endre på "gpu max buffered frames"?

Hjalp for meg.

Dette hjalp heller ikke.

Endret av Madr1dista
Skrevet

Hvor får man tak i 7970 refereanse-kort? De selges fremdeles noen steder, men prisen er lagt på samme nivå som ikke-referanse-kort. Evt hvor finner jeg det brukt?

Skrevet

Okei, tenkte nå mer på stasjonær jeg :)

Går for ny pc nå når haswell kommer og da tenkte jeg å gå for et nytt skjermkort, Sapphire 7970GHz vapor x kjøler. Men tenkte at viss det kom noe nytt nå snart så ville jeg vente med skjermkort :)

Skrevet

Okei, tenkte nå mer på stasjonær jeg :)

Går for ny pc nå når haswell kommer og da tenkte jeg å gå for et nytt skjermkort, Sapphire 7970GHz vapor x kjøler. Men tenkte at viss det kom noe nytt nå snart så ville jeg vente med skjermkort :)

Se på torsdag.

Skrevet

Klarer å få 7950en til 1370 Mhz. :blink:

Vet ikke hvordan det kan ha seg, men er virkelig et fantastisk kort. Puler så og si det meste av 680, 7970, 670 ++ på luft.

Skrevet

Klarer å få 7950en til 1370 Mhz. :blink:

Vet ikke hvordan det kan ha seg, men er virkelig et fantastisk kort. Puler så og si det meste av 680, 7970, 670 ++ på luft.

Trixx eller AB.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...