Gå til innhold

2 stk gratis The Ship gis bort


Anbefalte innlegg

The Ship ble nylig solgt til Blazing Griffin. I den forbindelse ønsker de og skape litt mer liv i klassikeren og har gitt 2 stk doble kopier til alle The Ship eiere.

 

"Ship er i utgangspunktet et online flerspillermorderspill med et unikt sett med spillregler.

 

Ship eies av den mystiske Mr X, og som en av mange "heldige" vinnere av en gratisbillett går du om bord i skipet, bare for å finne ut at det var en liten hake ved det luksuriøse cruiset.

 

Du blir tvunget inn i en brutal jakt for å tilfredsstille Mr. Xs fantasier, og du blir truet med den sikre død ikke bare for din egen del, men for hele familien. Din eneste sjanse til å redde deg selv og familien er å delta i jakten og vinne."

 

Spillet er en blanding av FPS/"the sims"/RPG. Dvs at du er en person ombord på ett skip. I den vanligste spillmodusen "the hunt" har du i oppdrag og drepe en annen person på skipet, denne personen hvet ikke at du har i oppdrag og drepe han/hun, uten å bli sett av sikkerhetspersonale/kameraer/vitner(andre personer). Blir du tatt med våpenet ute blir du sendt i fengsel. Samtidig er det en annen ombord som har i oppdrag og drepe deg. Våpen finner du gjemt rundt om kring i skap, kofferter, hemmelige rom etc. Samtidig som dette pågår har du diverse "needs" som du må holde i sjakk. Dvs, du må spise, dusje, gå på do etc.

 

Singelplayeren er virkelig søppel, det er multiplayeren som er juvelen i spillet. Spesielt mot gode venner.

 

The Ship

 

Jeg er ikke interesert i å gi det bort til en eller annen som bare "vil ha spillet for å ha det", men til noen som faktisk er interesert i spillet. Jeg stiller 2 krav til de som vil ha det.

 

1. Du må melde deg inn i steamcommunitiet: The Ship is Alive

 

2. Du må gi bort din gratis kopi videre til en annen som har lyst på. (Ja du får 2 kopier, en til deg selv og en til å gi videre.)

 

Det er helt sikkert en del andre som har kopier å gi bort også. Så jeg håper de dukker opp her også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg innmeldt i gruppen! :)

 

 

 

Jeg har også meldt meg inn hr_bertelsen / joachim.bertelsen :)

 

 

 

Har lagt til dere begge som venner i steam for å sende det over, men det står last online henholdsvis 69 dager og 7 dager på dere.

 

Hvis det er fler som er interesert i gratis The ship, meld dere inn i The Ship is Alive gruppen som er linket til over så er det mange som har gratis kopier å gi ut. Itilegg har jeg endel venner på steam som har gratis kopier.

Lenke til kommentar

Har lagt til dere begge som venner i steam for å sende det over, men det står last online henholdsvis 69 dager og 7 dager på dere.

Eksamen og slikt, vet du. Dessuten har jeg vært uten datamus en stund, og har derfor kun fått brukt min bærbare MacBook.

 

Men returnerer med ny datamus i morgen, så da blir det spilling! :thumbup:

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar

Genialt spill, husker det var gratis weekend når det kom. Er det noen som har gratis blir jeg meget lykkelig om jeg kunne fått, og hvis jeg forstod det rett at man kunne gi bort 2 videre da så kan jeg gi bort 1 her og 1 til brodern :)

 

Steam: Bentein

 

Orker dog ikke å melde meg inn i noen gruppe for dette, da jeg ikke er av typen som blir så oppslukt av spill at jeg orker å bruke tid på det annet enn når jeg spiller :p Og da hellst med folk jeg kjenner.

 

På forhånd takk hvis noen er gavmilde med kodene sine :)

Lenke til kommentar

Wow, husker jeg og en del andre spillte det orginale Half-Life 1 modden "The Ship" for en del tid tilbake. Det var super fun times :D.

 

Har faktisk spillt The Ship: source med andre folk også i etterkant, men ikke så mye som the orginale versjonen.

 

Om noen har en eller flere kopier til overs som de ikke trenger, jeg sier ikke nei til det :tease:. Skal også prøve å få de andre jeg spillte med til å skaffe seg The Ship på steam, så vi kan få litt awesome time på mumble igjen :D.

 

Proof: Here!

Endret av Bamsemums313
Lenke til kommentar

Da var jeg innmeldt i gruppen! :)

 

Kopi sendt.

 

Jeg har også meldt meg inn hr_bertelsen / joachim.bertelsen :)

 

Kopi sendt.

 

Har blitt med i gruppen (Profilen min).

 

Så du hadde skaffet deg selv.

 

Har nå meldt meg inn i denne gruppen og lagt igjen et ønske om gratis kopi. Åssen er aktiviteten fortiden?

 

Aktiviteten er bra, iallefall på The Ship is Alive serveren. Den kjører events mange ganger i uken og er som regel full hver gang. Jeg prøvde å finne deg på steam, men fant deg ikke. Legg gjerne til meg istede: Bocoraton

 

Link til profil -> Min profil

 

Prøvde å finne deg men kommer ikke inn da profilen din er satt til PRIVAT.

 

(Min profil) Da er jeg inne, elsker denne typen spill :)

 

Har lagt deg til som venn, si ifra når du har godtatt så sender jeg kopi.

 

Meldt inn og vil også ha en kopi :)

 

Kopi sendt til feil person ;D Tog du han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...