Gå til innhold

2 stk gratis The Ship gis bort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg sendt ut kopier til alle jeg har greid å legge til/finne på steam. De som ikke har fått nå må evnt legge til meg og si til meg på chatten eller legger ut steamid så jeg for søkt dere opp.

 

Steam: Bentein

 

Finner deg ikke på steam. Legg til meg eller legg ved SteamID.

 

Har meldt meg inn nå. Hvis noen har en kopi tar jeg gjerne imot :new_woot:

 

Finner deg ikke på steam. Legg til meg eller legg ved SteamID.

Lenke til kommentar

Meldt inn i gruppen, men har antagelig ingen mulighet til å spille før 9. januar.

 

Red.: Åpenbart ikke, da jeg av uviss grunn ikke får logget på kontoen min i browseren for øyeblikket, og Steam-klienten bruker et år på å søke etter gruppen uten å finne den.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Da har jeg sendt ut kopier til alle jeg har greid å legge til/finne på steam. De som ikke har fått nå må evnt legge til meg og si til meg på chatten eller legger ut steamid så jeg for søkt dere opp.

 

Steam: Bentein

 

Finner deg ikke på steam. Legg til meg eller legg ved SteamID.

 

Er Bentein, eller bentein. Ble plutsleig litt i tvil. Send meg steam id'n din på PM så skal jeg legge deg til ;)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Så vidt som jeg har skjønt så gir du altså ut 2 kopier pr pers, det er ikke 2 kopier i alt du gir bort?

 

Isåfall så lurte jeg på om jeg ikke kunne få en liten kopi ;)

 

Synes konseptet høres ganske morsomt ut, så vidt som jeg har skjønt det så er det en slags assains creed med realisme og man må dekke grunnbehov. + gjemme våpen. Det høres da spennende ut!

 

E: Har nå meldt meg inn i gruppa ! :D (the ship is alive) og lurer på en ting, hvor lang tid tar det ca før man får "gratis" kopi?

 

Har seffølgelig en venn som liker strategi spill og litt rpg ;)

 

Steamnavm: gimlis96 (profil = public)

Endret av Stalthy
Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, så kan person 1 som har spillet fra før av gi til person 2 som ikke har det. Når person 2 har fått det, så kan person 2 gi spillet videre til person 3.

 

"So at some point today, if you've been a Ship customer, have a look in Steam under Games/Manage Gifts and Guest Passes. In there, you'll find TWO FREE COPIES of the game you can send to friends and, if they activate their free copy, they get ANOTHER free copy."

 

Jeg har da ikke funnet den andre kopien, slik at jeg kan gi den videre til en kompis av meg som har lyst å spille.

Lenke til kommentar

Anbefales på det sterkeste, kjøpte det ved lansering og tror jeg aldri har hatt det så morro i et spill før. Alle spillere ser ut som en NPC så du vet aldri om du har en spiller etter deg eller om den du jakter på er den rette eller ikke .... så alle går rundt på skipet og ser seg bak ryggen, stiller seg ved politifolk hvis de føler seg redde. Det er bare jævlig morro.

Lenke til kommentar

4 nye dobbelt pakker sendt ut. Dere må nesten gi jeg meg beskjed om dere har fått ikke fått fremover da det begynner å bli så mange at jeg har mistet oversikten.....

 

(Min profil) Da er jeg inne, elsker denne typen spill :) blir litt som AC: Brotherhood multiplayer? eller har jeg forstått feil? Elsker det spillet ihvertfall :)

 

Kopi sendt.

 

Da var jeg meldt inn i gruppen: http://steamcommunity.com/id/Xiyt

 

Lagt deg til.

 

 

Steamnavm: gimlis96 (profil = public)

 

Kopi sendt.

Lenke til kommentar
]Aktiviteten er bra, iallefall på The Ship is Alive serveren. Den kjører events mange ganger i uken og er som regel full hver gang. Jeg prøvde å finne deg på steam, men fant deg ikke. Legg gjerne til meg istede: Bocoraton

 

Litt dumt av meg og ikke legge med steam id, men nå har jeg ihvertfall lagt deg til. Går under nick Bo$$m@n :)

Lenke til kommentar

Okei skal bare oppsumere litt:

 

Spill litt singleplayer der lærer du det, tro meg, det blir kjedelig etthvert. Etter du har lærtg litt så spiller du mp.

 

Tips, heiser er kjekke, samme med å finne ut hvor dassene og dusjer og senger (senger er ikke så stort problem) og alltid ha litt mat/drikke i inventrory

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...