Gå til innhold

Lackadaisical


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg er en gutt på 16 år, bor i Oslo og går på VG1 - studiespesialisering. Det jeg finner euhmmmmmm interessant er nok litt av hvert. Lesing er fint det, men jeg føler jeg ikke har lest så mye i løpet av livet mitt som jeg burde, likevel har jeg nok lest noe iallefall. Eksempler på det jeg har lest de siste 365 dagene er Stieg Larsson triologien, litt Jo Nesbø, The hunger games triology, vel det var nok alt tror jeg. Har mistet interessen for krim, og fiksjon hvis jeg skal være ærlig og det skal mye til før jeg åpner opp en slik bok igjen.

 

Har sett en del filmer, og tv-serier inkludert to animeserier vil jeg tro siden jeg har mye fritid. Siden jeg er en gutt spiller jeg jo naturligvis noe, har PS3 men er ikke lenger noe spesielt interessert i å spille noe der lenger. Kan se for meg at jeg kjøper Starcraft 2 og setter litt tid inn i det.

 

Fotball og annen sport er jeg lite interessert i, synes det er gøy å spille men altfor kjedelig å følge med på. Musikk sansen min er litt variert, men jeg holder meg langt unna rap, skriking/rop, og mer innenfor den "klare" typen.

 

Så jepp, gjør ikke så mye på fritiden og har ikke mange hobbyer, men jeg tenkte jeg skulle begynne å poste litt her :).

Endret av Lackadaisical
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...