Gå til innhold

Ser etter nytt skjermkort som ikke er dypt og har strømkontakt på siden


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har ATX hw og kabinett atm, men det kortet jeg har er 19.7 cm dypt og det er såvidt jeg klarer å få kontakten i. Så det jeg er ute etter er ett skjermkort som ikke er særlig dypere enn dette og har strømkontakten på siden. Problemet er at jeg oftest ikke skjønner hvor på kortet strømkontakten er. Prøvde å ringe opp netshop og spørre kundesupporten demmes, men dem hadde ikke stort peil (måtte visst bestille og se sa dem, lol).

 

Formålet med skjermkortet er at det skal klare å dra BF3 på medium-high uten problem. Resten av mitt setup er :

i5 2500k (klokket til 4.3 ghz) , 8 gb 1600mhz ram (DDR3), og p67 B3 revision.

 

Lurer på om noen av dere har noen skjermkort som dere vet om, som har strømkontakt på siden og ikke er dypere enn ca 22-23 cm, og samtidig oppfyller performancekravet jeg satte over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ganske så mye av informasjonen du er ute etter om du bare leser noen reviews av skjermkort som er av interesse ;)

 

Så er det bare å se om en gitt butikk har et slikt kort.

 

Er ikke 560ti kort ganske korte?

Jo, jeg tror nok 560 ti kortet (både directcu II og den "andre typen" :p) har strøminngang på siden, men ingen hos netshop/komplett kunne bekrefte dette. Derfor jeg poster her for å sjekke om noen har ett skjermkort som dem bruker selv eller vet om, som oppfyller kravene jeg postet over. Det er litt kjipt å pakke opp ett skjermkort til 1.5k - 2k og oppdage at kortet ikke passer inn i kabinettet :/

Lenke til kommentar

Asus GTX 560 Ti DC II har strømkontakt på siden

 

MSi GTX 560 Ti Twin Frozr II har strømkontakt bak

 

MSi GTX 560 Ti Twin Frozr III har strømkontakt på siden

 

Stock GTX 560 Ti har strømkontakt bak

 

Gigabyte GTX 560 Ti har strømkontakt på siden

 

Gainward GTX 560 Ti Phantom har strømkontakt på siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...