Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subaru legacy 96, 2.0 l


tomkrugis

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt meg en Subaru Legacy 96 mod stasjonsvogn, 2.0L.

 

 

Er en ganske så strøken bil som forhandler har tatt seg av, men jeg vil gjøre den enda mer strøken >D

 

 

Det jeg lurer på er:

 

- Noen som vet hvor jeg kan kjøpte styling til bilen? (Fram/bak lykter, ny grill, panserforlenger/ lyktelokk, osv osv).

 

- Det er ikke tåkelys på den, men plastlokk der dem skal være, mulig å få kjøpt tåkelys å sette inn der?

 

-(VIKTIGSTE) Siden det er en boxer'motor vil jeg sette på en grom potte slik at jeg får den saftige "WOB WOOOOOOOB WOB" lyden. Noen som vet av en bra plass å få kjøpt dette?

 

- Ultimatun; konvertere motoren til en turbomotor. Ja, en god del ting som må byttes da, men vil gjerne bli litt orientert om pris på det :)

 

 

Noen andre ideer som kan gjøren bilen litt tøffere? Nå er det en helt standard Legacy stasjonsvogn med 2 tusenmetringer.

 

 

Jeg virker kanskje litt lat, men jeg har lett som en GUD på nettet, finner bare deler til sedan versjon av bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Mitt råd er at du slår fra deg ideen om styling. Det oser råner og smakløs idiot lang vei. Hold bilen mest mulig original, og heller sett av penger til vedlikehold. Det er kjedelig å ha svidd av mange tusen på meningsløs plast, den dagen toppakningen og clutchen må byttes.

 

Dersom du ønsker deg en rask bil, så burde du latt være å kjøpe den. Turbokonvertering er dyrt, i hvert fall hvis det skal gjøres skikkelig. Da hadde jeg heller solgt bilen og kjøpt meg noe sprekere.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Hmm... Nå er ikke jeg av typen som liker en overflod av plastyling heller.

 

Men jeg synes det er fint å kanskje sette på nye lykter /m pærer, en litt sportslig grill, noen fine felger som passer bilen til det ytterste.

 

Og nei, jeg er ikke en råner som stiller meg på "stripa", med sneipen ut av vinduet imens jeg hører på tysk techno..LANGT ifra :o

 

 

Noen replies, men ikke så mye nyttig. Ingen som vet om noe? Jeg får ihvertfall subaru verksted til å montere tåkelykter å skifte av alle pærene.

Lenke til kommentar

Når begynte boxermotorer å høres ut som dubstep? Woob woob wooob?

 

et godt tips er å melde deg inn på www.imprezadriver.com der kan vi mye om subaru ;)

 

Motorbytte: Subaru er som lego, det meste passer overens.

 

Er litt forskjell på stikkakslinger fra sedan til stv pga forskjellig sporvidde.

 

Tåkelys etc finner du på ebay eller scoobyworld.com

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...