Gå til innhold

GTA III nyutgis med en finpuss (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri spilt GTA III så dette er jo bortimot perfekt for meg. Men er litt usikker på hvor bra det funker på iPhone 4. Blir det ikke litt liten skjerm når man har styremekanismene på skjermen? Forøvrig så er sikkert kameraet låst. Husker det var det i Vice City uten at jeg merka det, men når jeg gikk tilbake fra San Andreas så merka jeg plutselig hvor ubehagelig det var.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri spilt GTA III så dette er jo bortimot perfekt for meg. Men er litt usikker på hvor bra det funker på iPhone 4. Blir det ikke litt liten skjerm når man har styremekanismene på skjermen? Forøvrig så er sikkert kameraet låst. Husker det var det i Vice City uten at jeg merka det, men når jeg gikk tilbake fra San Andreas så merka jeg plutselig hvor ubehagelig det var.

 

Har kjøpt spillet på iPhone og spilt en times tid. Skjermen er liten, det er den. Og det merkes så klart. Har ikke fått testet på iPad enda, vil tro det er litt enklere der!

 

Ellers så vil jeg si at spillet flyter veldig bra (på 4s hvertfall). Nostalgien er absolutt tilstede, og jeg kan se for meg at det blir noen timer med dette spillet : ) Kameraet er ikke låst, man vrir det som man ønsker.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette på Galaxy Note tro.

 

Spillet er ikke kompatibelt med Note enda men det fungerer! Har kun opplevd et par småfeil under "samtalene", men ellers fungerer det meget bra.

 

Jeg har dog fått med meg at det er et par stykk med Note som ikke får det til å starte, men da forter du deg og trykker på "refundér"-knappen i Market eller vente til en oppdatering kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...