Gå til innhold

Occi og Lakus inn som veiledere


TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Jeg må nesten bare få kommentere noe her; Synes dette regimet ekspanderer noe voldsom hele tiden jeg, nye moderatorer og veiledere hele tiden. Til slutt blir forholdet 1:1.

Lenke til kommentar

Men hvor mange innlegg er av folk som enten er veileder, moderator eller administrator på forumet mon tro? :p

Jeg merker jeg fikk lyst til å kjøre en spørring på nettopp det, men jeg er litt rusten i å skrive spørringer for tiden og jeg har jo en historie med å ta ned forumet før... :D

Lenke til kommentar

Select COUNT(<antallInnleggTilBruker>) FROM user WHERE group = 'veileder' OR group = 'moderator' (osv.)

 

Aner jo selvsagt ikke hvordan det er satt opp, men er vel ikke så mye mer innviklet enn det? Uansett om du bruker select så klarer du vel neppe å ødelegge noe annet enn at det kanskje blir en liten laggspike.

Lenke til kommentar

Hehe, neida og det er ikke helt slik spørringen vil bli seende ut. Jeg tenkte i tillegg jeg kunne ta og begrense det til f.eks innlegg i en bestemt måned og gruppere det på medlemsgrupper. Årsaken til tidligere tabber har vært fordi jeg har inkludert en tabell med f.eks posts-tabellen, men ikke satt opp noen regler for hvordan det skal inkluderes, da bryter helvete fort løs når spørringen blir til at alle poster f.eks skal kombineres med alle kategorier. :D

 

Men dette kan jeg ta imorgen, liker ikke ta slike ting når jeg ikke føler meg helt opplagt ;)

Lenke til kommentar

Tenkte bare det hadde vært morsomt å se hvor mange % totalt veiledere, mods og admins står for på forumet jeg :) I så fall burde vel ikke spørringen være så avansert, avhengig av hvordan tabellene er satt opp selvfølgelig. Uansett, det blir bare ren gjetting fra min side, hadde i alle fall vært morsomt å se! :-D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er ca 80 mods, admins og veiledere.

 

Til sammen er det 222.509 medlemmer.

 

Noe som utgir ca 2700 medlemmer pr "ansatt"

 

Skal litt til før det blir 1:1 ;)

 

Det spiller ingen rolle når det gjerne finnes bare kanskje 1000 medlemmer som har over 1000 innlegg.

Lenke til kommentar

Det er ca 80 mods, admins og veiledere.

 

Til sammen er det 222.509 medlemmer.

 

Noe som utgir ca 2700 medlemmer pr "ansatt"

 

Skal litt til før det blir 1:1 ;)

 

Det spiller ingen rolle når det gjerne finnes bare kanskje 1000 medlemmer som har over 1000 innlegg.

 

 

Hva er det du vil frem til?

 

Det er forøvrig 3200 brukere med 1000 innlegg eller mer.

Det er nesten 6000 brukere med 500 innlegg eller mer.

Det er nesten 17.000 brukere som har 100 innlegg eller mer.

 

Her er ikke OT kategorien tatt med. Hadde blitt enda mer da.

 

Det totale antall innlegg på forumet er 18.676.302

80 personer som passer på at ting går som det skal er ikke særlig mye.

Endret av Hille
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...