Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tegn på at en er transvestitt?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har begynt å lure litt på en ganske ny bekjent som er jente. "Hun" har enkelte ting som jeg synes er mistenkelig. Jeg er gutt forresten.

 

Ved første øyekast ser hun ut som en jente. Hun har pupper, langt blondt hår osv. MEN det var et eller annet med øynene hennes som først fikk meg til å tvile. Hun har nemlig svært korte øyevipper. I tillegg er det noe mer med ansiktet som jeg stusser på, men ikke klarer helt å finne ut hva..

 

Hun er opptatt av sminke osv, nesten litt mye i en såpass voksen alder? Begynnelsen av 20-årene. I tillegg til ekstremt opptatt av håret; pleie håret, hårkur osv. Håret ser dessuten litt unaturlig ut, kunne vært parykk..

 

I tillegg aktiv på fb angående jenteting, og har opplevd å ha sett vitser om mensen, fitte osv.

Puppene ser ekte ut selv om jeg kun har sett deler av de. Hun virker glad i de.

 

Etternavnet er et av norges mest vanlige navn, og det er ekte, fordi familien heter det samme. Men fornavnet er også en av de mest vanlige i landet. Og jeg finner ikke vedkommende i skattelistene, noe jeg gjør med eks. søstra hennes. Finnes heller ikke lignende navn av motsatt kjønn, eks. kristian->kristiane, viktor->viktoria, daniel->daniella osv..

 

Hun har mest jentevenner, som er veldig opptatt av å gi skryt om hvor pen hun er, og det verste er at hun absolutt ikke ser så verst ut egentlig. Hun har også flere normale guttevenner som muligens flørter litt. Jeg vet ikke noe om deres legning.

 

Tør ikke å spørre heller, men jeg blir bare mer og mer overbevist mens jeg skriver dette.

 

Om det viser seg at det egentlig er en gutt, så er det vel gjennomførbart med å fjerne skjeggvekst og få fake pupper til man er.. rundt 18? Mange tidligere bilder av henne på fb må ha blitt fjernet, men på et fra et og et halvt år siden har hun pupper. Også fått bevist at hun het/kalte seg dette jentenavnet sitt da hun var 18. Før den tid vet jeg ingenting om henne.

 

Tips på hva mer jeg kan se etter? synspunkter ang. dette? ønsker virkelig ikke å ha noe som helst form for kontakt med en transe.

 

Noe mer tegn jeg skal se etter??

 

 

Postet av anonym: 581bcc6e33aa3edaa2f8b5c403222e9b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm helt enig, jenter som er fornøyd med puppene sine, opptatt av sminke, har mye jentevenner, ser pene ut og er opptatt av håret er det BARE å styre unna, transer hele gjengen.

Dette alene fikk meg helt overbevist, men så sier du i tillegg at hun har LITT KORTE ØYEVIPPER? herregud ho burde vært skytt, spesielt når du legger til at ho spøker om mensen, hva er humor mot litt klasse lizm?

 

Her er noen små sjekker til å se etter;

Hvist hun:

-Ikke er clingy

-Har litt nerdete humor

-Ikke er ei dum bimbo

-Ikke sier mye dumt og irriterende

ETC så er det bare å kvitte deg med henne og, jeg skal faktisk gjøre det lettere for deg be henne kontakte meg på forumet så skal jeg ta en prat med henne :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Se om hun har adamseple, enkelt og greit. Det kan ikke fjernes om man er mann, og jenter har det ikke.

Takk for tips. Prøvd å se, men er svært vanskelig. Jenter har jo hals de og, og adamseplet mitt er ikke veldig tydelig På bilder kan det se ut som hun skjuler det ved å aldri se opp, men rett frem og dårlig vinkel..

 

Er dette kødd?

Nei, faktisk ikke.

 

ønsker virkelig ikke å ha noe som helst form for kontakt med en transe.

Postet av anonym: 581bcc6e33aa3edaa2f8b5c403222e9b

 

You shallow thing. Faktisk ganske enkelt, har personen byttet kjønn, og du da nekter å ha noen som helst form for kontakt. Så sier jeg at den personen er heldig som slipper deg :)

Bør man ikke opplyse om at "jeg har vært gutt"? Altså, genetisk og anatomisk er jo personen egentlig gutt, selv om vedkommende kanskje har vært homo og følt seg mer som jente. Transer er ikke noe jeg vil ha noe med å gjøre.

 

 

Hmmm helt enig, jenter som er fornøyd med puppene sine, opptatt av sminke, har mye jentevenner, ser pene ut og er opptatt av håret er det BARE å styre unna, transer hele gjengen.

Dette alene fikk meg helt overbevist, men så sier du i tillegg at hun har LITT KORTE ØYEVIPPER? herregud ho burde vært skytt, spesielt når du legger til at ho spøker om mensen, hva er humor mot litt klasse lizm?

 

Her er noen små sjekker til å se etter;

Hvist hun:

-Ikke er clingy

-Har litt nerdete humor

-Ikke er ei dum bimbo

-Ikke sier mye dumt og irriterende

ETC så er det bare å kvitte deg med henne og, jeg skal faktisk gjøre det lettere for deg be henne kontakte meg på forumet så skal jeg ta en prat med henne :)

 

Så stusslig du er. Skal du se bilde? Det er enkelte ting med ansiktet som ikke ligner en jentes ansikt.

 

Tror du virkelig jeg vil tipse henne om denne tråden på diskusjon.no og be hun henvende seg til deg? Du er ikke god, tror jeg.

 

 

Postet av anonym: 581bcc6e33aa3edaa2f8b5c403222e9b

Lenke til kommentar

Så stusslig du er. Skal du se bilde? Det er enkelte ting med ansiktet som ikke ligner en jentes ansikt.

 

Tror du virkelig jeg vil tipse henne om denne tråden på diskusjon.no og be hun henvende seg til deg? Du er ikke god, tror jeg.

 

 

Postet av anonym: 581bcc6e33aa3edaa2f8b5c403222e9b

Huff og huff der tok du meg, dette er min respons:

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Humor

http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi

 

 

Men fra spøk til revolver: om du faktisk fokuserer såpass på dette, i dette stadiet, hvorfor ikke bare gå utifra at hun er det uansett? altså, jeg tviler å at dette er noe du kommer til å komme over...

Både hun&deg har kanskje behov for andre "type" venner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

You shallow thing. Faktisk ganske enkelt, har personen byttet kjønn, og du da nekter å ha noen som helst form for kontakt. Så sier jeg at den personen er heldig som slipper deg :)

Bør man ikke opplyse om at "jeg har vært gutt"? Altså, genetisk og anatomisk er jo personen egentlig gutt, selv om vedkommende kanskje har vært homo og følt seg mer som jente. Transer er ikke noe jeg vil ha noe med å gjøre.

 

Burde man det? Er det ikke det litt av grunnen til at en person har byttet kjønn. For å komme seg vekk fra å være det kjønnet man var? Skal man si det hele tiden, kommer man ikke vekk.

Genetisk, vel, XY og XX kromosomene er en veldig liten del av de totale genene, og er det genene som bestemmer hvilket kjønn vi føler vi burde være? Hvis så, så er jo personen genetisk det kjønnet personen har byttet til. Anatomisk, da tenker jeg med gang der nede... Vet du om personen da har byttet kjønn totalt?

Dessuten, kan personen ha vært heterofil som gutt, men følt seg som en jente, og dermed "lesbisk". Hva vet jeg.

 

Uansett, personen er som personen er. Og trives med seg selv, at du ikke vil ha noe med transseksuelle, transkjønnete (hmm er det riktig måte å skrive på...), crossdressere eller interseksuelle personer, får være din ting. Men jeg mener fortsatt det jeg sa. Det er bare til fordel for den/de det gjelder, at de slipper unna deg om så er tilfelle. Man fortjener venner som er der for personen, ikke nåværende eller tidligere kjønn/legning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ummm korte øyevipper? Seriøst? Var det virkelig det som fikk deg til å tenke at noe er galt??? Jenter kan ha korte øyevipper, og gutter kan ha veldig lange - dette er virkelig ikke noe du kan dømme noen ut ifra! :nei:

 

Mye sminke er heller ikke noe godt tegn - det er mange jenter i 20-årene som er veldig sminkeglade, og det betyr slettes ikke at det er fordi de har vært gutt en gang.

 

Brystimplantater er noe de fleste som oppdager at de burde ha vært et annet kjønn får relativt sent, for de meste, men det er alltid mulig å fylle opp en BH og slikt med annet, hvis man har litt fylde der fra før av (du aner ikke hvor mye en push-up Bh kan gjøre!).

 

Jeg har sett flere mennesker up-close som pleide å være et annet kjønn. Hun ene (gutt før altså), var faktisk veldig pen, og til og med flinkere til å gå i høye heler enn jeg, men litt store armer gav henne ut. Så dette er altså slike ting som kan være litt avslørende: kroppsfasong, store armer, ansiktsform, noen ganger tegn på at det forekommer noe skjeggvekst... Det finnes selvfølgelig også jenter som ser litt gutteaktige ut - ikke alle jenter er like heldige med kroppsfasong, akkurat som ikke alle gutter er.

 

Jeg kunne muligens ha sagt deg mer om jeg kunne sett et bilde, men jeg vet ikke om du er komfortabel med å gi ut noe slikt.

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Er ikke noe galt i å være transeksuell/transvestitt, ei heller homofil, bifil, heterofil etc!

 

Spørsmålet er om du liker han/henne som person, om svaret er ja så fortsett å ha kontakt og ikke heng deg opp i om det er en hann som føler seg som kvinne født i mannskropp, eller å ikle seg og oppføre seg som kvinne etc. Det gjør ikke "deg til homofil" om du er nær venn med en slik person (sett at du er hetero da).

 

Ha ett åpent syn og aksepter andre mennesker og deres legninger/fetisher!

Lenke til kommentar

Transseksuell, transkjønnet eller transgender er nok ordet du leter etter. Transvestitt er noe annet. Les deg litt opp på wikipedia.

 

Se om hun har adamseple, enkelt og greit. Det kan ikke fjernes om man er mann, og jenter har det ikke.

Feil. Langt fra alle menn har synlig adamseple, og mange kvinner har synlig adamseple. Størrelsen på adamseplet kan reduseres kirurgisk ved behov for det.

 

I tillegg til ekstremt opptatt av håret; pleie håret, hårkur osv. Håret ser dessuten litt unaturlig ut, kunne vært parykk..

Hvorfor skulle hun tatt hårkur hvis hun har parykk?

 

Bør man ikke opplyse om at "jeg har vært gutt"?

Nei. Hvem er du som har rett på å vite om andre folks kjønnsorganer? Paven?
Lenke til kommentar

Om det viser seg at det egentlig er en gutt, så er det vel gjennomførbart med å fjerne skjeggvekst og få fake pupper til man er.. rundt 18?

Hvorfor tror du at de er fake bare fordi hun er født gutt? Hvis hun får hormonbehandling før puberteten er over kan hun få ekte pupper.

(Og omvendt kan jenter være så puppeløse at de er mindre enn manboobs, og de "ekte" puppene deres kan være silikon selv om de er helt gjennomsnittlige.)

 

Btw, hvis dette er en person med xy-kromosomer som lever som jente har det ingen ting med seksualitet å gjøre, men hører hjemme i helseforumet.

 

Oups, så ikke at denne tråden var gammel.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Vi mennesker er forskjellige. Ikke alle jenter ser ut som ei...jente. Kjente flere jenter før som hadde kjempekorte øyevipper. Og mange menn med lange og mørke øyevipper. Det at hun er opptatt av håret er jo super vanlig blant mange jenter, men ikke alle driver og viser det. Så bra hun liker puppene sine. Fint med selvtilliten. Jeg liker ikke mine pupper. Og det at hun liker sminke. Herremin. Mange jenter som har interesse for sminke. Noen er tydelige, andre ikke.

Lenke til kommentar

Det finnes jenter (og gutter) som er født helt uten øyenvipper og/eller øyenbryn.

 

lol, det så ikke jeg! Epic opphenting fra arkivet! ;)

Det har gått så lang tid at vi får håpe trådstarter selv har funnet ut om sin transseksualitet. Det er et fenomen at de som er mest "homofobe" er homofile selv - f.eks. ble en psykiater som prøvde å kurere homofili med avsmaksterapi (regelrett tortur samtidig med å aktivere pasientens homofile følelser) senere observert på en homsebar. Man kan nok tenke seg det samme med andre fenomener. Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Absolutt disgusting hvordan dere snakker om transseksuelle som om dem nærmest er objekter. Hvordan ville åpningsposten blitt mottatt om det ikke var transseksualitet det var snakk om men heller en mistanke om at hun hadde folk av mørk hud i sitt slektskap? Diskusjonen hadde nok utartet seg annerledes da gitt, men ettersom transseksuelle nærmest er som undermennesker å regne i vår kultur er det vel ikke annet å vente.

 

At adamseple ikke kan fjernes og at jenter ikke har det er vel noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Men ikke ta mitt ord for det. Lev heller videre i deres ignorans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...