Gå til innhold

PL: Liverpool - QPR


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som dog irriterer meg med Maxi er at han tilsynelatende ikke evner å sette annet enn tap-ins.

 

Med en litt mindre god keeper hadde han hatt 2-3 mål idag. Han passer godt sammen med suarez.

 

Her snakker vi 3. valget til QPR. Hvem skulle vært i mål? Jamtfall?

 

Hvor han er i rekken spiller ingen rolle. De redningene han gjør er det klasse over idag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Deilig med seier i dag. Mye spolerte sjanser, men det viktigste var 3 poeng.

 

 

Men du, kloffsk? Hva er greia med deg egentlig? Du har bilde av Neville, men det virker som om du er Liverpool-supporter? :huh:

Lenke til kommentar

Jeg synes da ikke Suárez var så ille med faktene sine i dag?

 

Tenkte jeg skulle skrive det samme. Situasjonen Kloffsk sikter til, kan jeg ikke ta igjenn i farten.

Det som plager meg var at han gestulerte fram en corner som helt klart ikke var vår, men det ordnet dommeren opp i selv.

 

Hvordan skal man egentlig fremme fair play når vi skal ha den spill til fløyta går dritten.

Om det er helt på slutten av en kamp, for å hale tid, så greit nok. Men blås når folk ligger skadet, faen så dumt.

 

Kenny har mye å gripe fatt i, jeg holder ham ansvarlig, så kan folk klage på Suarez og Carroll så mye de vil for meg. Å Benke Carroll gjennom hele kampen var helt feil.

Vil skulle startet ultra offansivt å avgjort denne i første omgang.

Spesielt med tanke på at vi ikke hadde vunnet hjemme på evigheter, QPR for pokker............

 

Jeg er rimelig skuffa over Kenny så langt i år. Vi hadde en liten opptur med City og Chelsea, men forsetter i samme sporet mot drittlaga.

 

Edit: Kjenner jeg sitter veldig med samme følelser som etter seieren mot Wolver.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...