Gå til innhold

Gratis bredbånd  i Norge


Anbefalte innlegg

512kb/s er faktisk ikke så fælt som det høres ut (så lenge det er stabilt)! Du blir vant med det. Jeg ville heller hatt superstabil, men tregt nett fremfor skikkelig ustabilt nett, men rask peak-hastighet! For øyeblikket bruker jeg en trådløs tilkobling som er uhyre ustabilt! Til tider er det umulig å få tilkobling i det hele tatt!

 

Jeg vil ha nett fra Bahnhof! :( Sjekket nettsiden og det var egentlig akkurat det jeg ville ha! Håper de ihvertfall om noen år har bygget seg lenger ut i Norge!

Jepp. Vil si det er viktigere for flesteparten å ha stabil linje til flat pris siden en da kan enklere ta del i den moderne hverdagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Det er boligsammenslutningen, eller beboere på et boligfelt med flere en 100 boliger som må gå sammen om og kjøpe et eget fibernett ( stjernenett ) som legges inn i blokken/boligen. Via dette nettet kan man få Opennet til og drifte og tilkople alle til et åpent nett hvor flere tjeneste tilbydere er tilkoplet. DA kan man velge en hastighet fra **512/512Kbps(**GRATIS) til 200/200Mbps.

 

I tillegg kan man velge KUN internett i motsetning til kabel tv leverandør som ikke kan tilby kun Internett tjeneste uten og belaste oss for tv kanalene dem selv har gitt fri tilgang på til alle som er koblet på nettet.

 

SÅ her må vi samle troppene og få lagt inn vår helt egen fiber til boligen. Som IKKE kontrolleres av TV tilbyderen.

Denne kan sameiet/eier på i terioen og praksis gi leveranse rett til hvem tjeneste tilbyder som helst. Så lenge tjenesten kan gis over fiber.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...