Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

At dette Brannlaget har tatt såpass mange poeng som det har gjort er vanskelig å fatte. Tippeligaens dårligste lag, spesielt i høst. Hadde det vært sesongstart i dag hadde vi rykket rett ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At dette Brannlaget har tatt såpass mange poeng som det har gjort er vanskelig å fatte. Tippeligaens dårligste lag, spesielt i høst. Hadde det vært sesongstart i dag hadde vi rykket rett ned.

Men nå har jo RBH vært ute å forsikret oss supportere at alt skal bli så mye betre i 2014 og da skal vi krige om medalje. Må jo berre gje dem litt tid, ALT skal bli så mye betre. Og som Skarsfjord så fint har sagt : - De neste tre årene skal bli fantastiske for Brann, det skal bli gøy å være Brann-supporter, og de som bukker litt med hodet nå skal vi sørge for at begynner å smile igjen.

Skrevet

«Glæde mæ te å hør Jarstein i mix-sone etterpå! Knekte håndledd og spenst som en tepose har vell aldri vært nå sikkerstikk.» - Ole Selnæs

Så sutrer gutten etterpå når det blir tatt opp? Er han tett eller?

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Primadonnanykker og arroganse fra Zlatan kan jeg godta, men fra en så godt som ukjent og ikke spesielt god TL-spiller er det bare flaut.

Skrevet

At han skriver det er ikke det verste, men når han prøver å komme unna med det som "spøking" og i tillegg begynner med boikott og dritt etterpå er beyond latterlig. Driver de ikke med mediatrening av spillerne der oppe i bartebyen nå? Huff.

Skrevet

Hehe. Primadonnanykker og arroganse fra Zlatan kan jeg godta, men fra en så godt som ukjent og ikke spesielt god TL-spiller er det bare flaut.

Kanskje ett av de større talentene vi har i TL, men ok.

Skrevet

Kanskje ett av de større talentene vi har i TL, men ok.

Det har vel blitt sagt om over halvparten av alle TL-spillere som er under 20 år gamle de siste årene. Han har ikke imponert meg stort akkurat.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Stakkers fyr, jeg har vel knapt sett en trener oppleve mer hat fra media og diverse forum.

Han har kanskje ikke akkurat satt fyr på brann, men det går virkelig grenser hvor utakknemlige man skal være.

Endret av Everket
Skrevet

Det er Bergen vi snakker her da...

For min del er det helt greit. Skarsfjord er en kvalm type som gir fra seg dårlige vibber hver gang han er på skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...