Gå til innhold

– Det er ikke spillmotoren som er problemet i Skyrim (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt største problem sålangt er "crash to desktop" noe som skjer etter alt i fra 5 min spilling til 2 timer. Så håper at fixen kommer snart :S

 

De lilla texturene som kommer noen ganger kan jeg leve med enn så lenge da jeg i det minste får tid til å save og reboote spillet...

Denne fikset begge problemene for meg:

 

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013

Lenke til kommentar

Teknisk sett har jeg ikke hatt noe problem med Skyrim (på PS3). En og annen gang har det vært lag i et halv sekund, men det er bare å forvente. Det jeg ser som det største problemet var når jeg begynte å tenke etter hva jeg egentlig drev på med og ikke fant et bra svar. Jeg bare surret rundt omkring og gjorde litt forskjellige quester her og der uten mål og mening, og da gikk jeg fort lei. Historien er grei nok, men er for anonym og gjemt bort i en lite med en drøss andre historier. Det kan være fort å glemme hva som er hovedhistorien og hva som er andre historier, og hva er poenget da?

Lenke til kommentar

Stormende jubel verden over? Kanskje ifra fans av tidligere Bethesda spill, men vi som ikke er Bethesda-fanboys har faktisk møtt spillet med en god dose objektiv kritikk, både når det gjelder motoren, grafikken, og særlig GUI'en.

 

Merkelig, siden jeg ble negativt overasket av oblivion og har intet forhold til bethesda, men bestemte meg for å kjøpe Skyrim for lenge sia siden det så ut som et spill av en sjanger utviklerne selv hadde laget med dragefighting og sånn. Beste spillet jeg noen gang har spilt.

Lenke til kommentar

Skulle ikke forundre meg om spillmotoren de bruker er høyt-tall-og-nitti prosent lik Fallout-motoren. Spillet føles som de gamle Bethesda-spillene, nesten som å spille Fallout3/Oblivion forkledd som et nytt spill...

 

Det er polished... men det er gørr kjedelig i lengden, og har mange elementer som ødelegger innlevelsen. Er ca lvl 30 nå, og I motsetning til f.eks Gothic-spillene har jeg faktisk ikke lyst til å spille mer, det er mer sånn at jeg må presse meg selv til å spille. Spillet føles som en eneste stor kvern. (grind)

 

Objektivt sett vil jeg kanskje gi spillet 7 eller 8 av 10, for det har mange gode kvaliteter og kan ikke kalles et direkte dårlig spill. Men stiller meg helt uforstående til en 10'eren fra gamer.no. Dette er ikke et mesterstykke av et spill. Det er ikke genialt. Det er et realt stykke programmeringsarbeid med stort budsjett, men mangler gløden som gjør et 9+ spill...

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å kjøre spillet via Skyrim4GB så har det ikke krasja til dekstop en eneste gang.

Angående karakter, så er jeg enig i 10'en. har nå spilt over 250 timer og er blitt Skyrim Junkie.

For min del er det åreste beste spill med tor margin. men det har og spillhistoriens desidert verste UI. Den suger bare noe så inn i granskauen. Men det har ikke ikke ødelagt spill gleden for det.

Lenke til kommentar

Problemet, for min del, er at spillet nekter å starte etter den nye "patchen".

 

Hvis det er på PC så kjører du sjekk av lokale filer 2 ganger i Steam, har funket for meg etter begge oppdateringene

 

Gjorde det 3-4 ganger den dagen. Men fungerte igår. Kunne også endelig joine Thieves Guild, da den buggen også var borte. Nå mangler bare 4GB patch, for å fjerne CTD, så er jeg blid.

Lenke til kommentar
Stormende jubel verden over? Kanskje ifra fans av tidligere Bethesda spill, men vi som ikke er Bethesda-fanboys har faktisk møtt spillet med en god dose objektiv kritikk, både når det gjelder motoren, grafikken, og særlig GUI'en.
Merkelig, siden jeg ble negativt overasket av oblivion og har intet forhold til bethesda, men bestemte meg for å kjøpe Skyrim for lenge sia siden det så ut som et spill av en sjanger utviklerne selv hadde laget med dragefighting og sånn. Beste spillet jeg noen gang har spilt.

 

Slenger meg på .... likte ikke Oblivion, Skyrim rocker. Har jeg spilt no før.... joda...har spilt siden Acornsoft gav ut Aviator på begynnelsen av 80-tallet. Runinho kan prøve å holde seg til saken og ikke mase om fanboys...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...