Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på de hun har hatt sex med før


Anbefalte innlegg

Hei, har vært sammen med kjæresten min i over et halvt år. Hun er 21, jeg 22. Hun er helt perfekt for meg,

og vi har det kjempefint sammen. Hun har fortalt hun har hatt sex med 4 stykker før meg og det er utrolig

lite og jeg er glad for det, men det er fortsatt litt kjipt og dobbelt så mange som meg. Grunnen til at jeg har

så få vet jeg egentlig ikke, jeg er utrolig godt trent, han mørkt hår og får mye oppmerksomhet fra jenter på

byen, men har vært kresen osv. osv. Det har ikke vært noe problem før at hun har hatt andre før meg, det

har vært litt kjipt å tenke på bare.

 

For tre dager siden snakket jeg med en venninne av henne og da fortalte hun om da kjæresten min var på

besøk hos henne der hun studerte i utlandet for for to år siden og kjæresten min hadde visst hatt sex med

en som var 30 år. Det var helt utrolig kjipt å høre og jeg fikk skikkelig vondt i magen og tankene begynte å

kverne.

 

Jeg sover generelt dårlig, men nå sover jeg nesten ikke i det hele tatt. For to dager siden sov hun hos meg

og da ville jeg ikke ligge med henne. Jeg sov kanskje fire timer den natta.

 

Hva skal jeg gjøre? Er jeg untreatable? Kommer det til å bli bedre?

 

Videre har jeg også tenkt å gå fra henne å bli sammen med ei jeg vær sammen med før som var jomfru.

Ellers så må vi bare ta en pause hvor jeg ligger med så mange at jeg ikke kommer til å tenke på de hun

har vært med før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som du ikke kan ha en kjæreste som har hatt sex med noen andre før. Du er 22, og da er det ganske så normalt at jenter på din alder har hatt sex.

Hvis dere har det fint så skjønner jeg ikke hvorfor du tenker på det som har skjedd før dere ble sammen. Du kan jo tenke på hvor mange hun har flørtet med, kysset med, gitt klem til, tenkt at "han er hot!" osv mens du er i gang :whistle:

Eller du kan tenke på at hun faktisk er sammen med deg, og ingen av de hun har hatt sex med :new_woot:

Lenke til kommentar

Virker som du ikke kan ha en kjæreste som har hatt sex med noen andre før. Du er 22, og da er det ganske så normalt at jenter på din alder har hatt sex.

Hvis dere har det fint så skjønner jeg ikke hvorfor du tenker på det som har skjedd før dere ble sammen. Du kan jo tenke på hvor mange hun har flørtet med, kysset med, gitt klem til, tenkt at "han er hot!" osv mens du er i gang :whistle:

Eller du kan tenke på at hun faktisk er sammen med deg, og ingen av de hun har hatt sex med :new_woot:

 

Jeg er enig. Men jeg kan ikke noe for at jeg føler det sånn, jeg prøver ikke tenke på det, men nå er det sånn. Det er utrolig kjipt og ovenfor henne at jeg tenker sånn også. Særlig når jeg er så utrolig glad ihenne..

Endret av misterpink
Lenke til kommentar

...

 

Jeg er enig. Men jeg kan ikke noe for at jeg føler det sånn, jeg prøver ikke tenke på det, men nå er det sånn. Det er utrolig kjipt og ovenfor henne er det kjipt å tenke sånn. Særlig når jeg er så utrolig glad ihenne..

 

Skjønner følelsen din, er menneskelig å være "sjalu" om man kan kalle det for det. Det kan faktisk hjelpe å fortelle det til henne, for da kan det hende du får høre hvor mye hun setter pris på deg, og da glemmer du fort hvor mange sexpartnere hun har hatt. :thumbup:

Lenke til kommentar
Særlig når jeg er så utrolig glad ihenne..

Derfor du tenker på å gjøre det slutt og bli med ei annen ei du var sammen med? (hva er det liksom?)

 

Må bare si jeg kjenner meg igjen i det å være sjalu på forrige typer, hadde det selv tidlig i mitt eget forhold. Jeg pratet med dama om det og spurte og grov på de samme tingene om og om igjen - dama gråt og jeg var like lite ferdig med det. Jeg holdt rett og slett med på å ødelegge et perfekt forhold med tullet mitt.

 

Jeg tok et oppgjør med meg selv (likt det du gjør nå?) og innså at jeg enten måtte kutte ut min usikkerhet, eller rett og slett flytte ut og kutte forholdet. Heldigvis tok jeg for meg selv det rette valget og har vært sammen over 20 år nå og problem ble borte over natta for meg med min usikkerhet.

 

Har du tenkt på hvis hun tenker det samme som deg ... har hun grunn til å tenke det samme om dine partnere, eller er det hun du kun er fokusert på og som betyr noe idag? Det som har vært betyr 0 hvis man har funnet den rette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner tankegangen til trådstarteren her, har hatt det littegranne på samme måte selv. Liker ikke å tenke på at dama mi har fått en "pounding" fra andre siden hun virker så uskyldig, osv. (i allefall i mitt hode) men du må bare kvitte deg med de tankene med en gang! ;) Når du er i den alderen er det heller regelen enn unntaket at de har hatt andre. Sålenge du ikke får "sloppy seconds" er det ikke noen fare.

 

Men gjett hva? I don't give a flying duck! :w00t:

Lenke til kommentar

@misterpink: At dama di har hatt sex med så få mennesker i en alder av 21 er en prestasjon i seg selv. Det er da en veldig fin ting å tenke på at hun i hvert fall ikke har måttet undertrykke sitt eget seksuelle behov før hun møtte deg? Det hadde tross alt vært mye verre om hun var en nevrotisk jomfru uten selvtillit, og med moralske aversjoner mot sex.

 

Foruten død og fødsel, er det ingenting mer naturlig med mennesket enn å ha sex. Om du synes det er ekkelt å tenke på, burde du kanskje revurdere dine tanker om menneskets natur. Som sagt - det at hun bare har hatt seg med fire personer før deg, er nesten imponerende i seg selv. Jeg vil tro at de fleste på hennes alder har ligget med flere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er ikke aleine TS. Jeg vurderer sølibat resten av livet, helt sant. Eksen min lå med en annen sånn rett etter vi slo opp sant. Så var det mye grining og gauling. Hun ville bli tilgitt også videre. Men når jeg fikk vite at hun hadde ligget med en annen på de to dagene hun hadde vært singel var det akkurat som en bryter som klikket. Ble dønn iskald. Har ikke ligget med noen igjen etter eksen min. Hadde sjansen engang til å få meg noe, men det gikk ikke. Samme iskalde greie kom tilbake, jeg ble helt stiv i masken og måtte komme meg vekk når jeg skjønte hva hun var ute etter. Tenker man for mye på dette så ender man opp med tvangstanker. Som at flertallet av jenter er "skitne". Ja, det høres sykt ut. Det er derfor jeg bare lever i fred med de og normalt ikke ytrer de høyt. Det er noe skitten! Mulig jeg har fått noen psykiske problemer hvor jeg mikser bruddet med eksen og generelt sex. Sånn emosjonelt sett. Er ikke livet flott!

Lenke til kommentar

Du er ikke aleine TS. Jeg vurderer sølibat resten av livet, helt sant. Eksen min lå med en annen sånn rett etter vi slo opp sant. Så var det mye grining og gauling. Hun ville bli tilgitt også videre. Men når jeg fikk vite at hun hadde ligget med en annen på de to dagene hun hadde vært singel var det akkurat som en bryter som klikket. Ble dønn iskald. Har ikke ligget med noen igjen etter eksen min. Hadde sjansen engang til å få meg noe, men det gikk ikke. Samme iskalde greie kom tilbake, jeg ble helt stiv i masken og måtte komme meg vekk når jeg skjønte hva hun var ute etter. Tenker man for mye på dette så ender man opp med tvangstanker. Som at flertallet av jenter er "skitne". Ja, det høres sykt ut. Det er derfor jeg bare lever i fred med de og normalt ikke ytrer de høyt. Det er noe skitten! Mulig jeg har fått noen psykiske problemer hvor jeg mikser bruddet med eksen og generelt sex. Sånn emosjonelt sett. Er ikke livet flott!

Du kan umulig være seriøs? :shrug:

Lenke til kommentar

Du kan umulig være seriøs? :shrug:

 

Jeg bare forteller ting som de er. Jeg fungerer normalt sosialt sett. Jeg kan småprate med jenter, jeg kan spøke og være meg selv og alt dette. Men jeg har en grense ingen får krysse. I vår tok jeg et fag hvor en jente ble litt for vennlig. Jeg har ikke noe imot fagligsamarbeid, men hun ble litt for innpåsliten. Jeg sluttet å gå på de forelesningene. Synd egentlig, hun var en skikkelig søt jente. Alt dette har videre utstyrt meg med et meget kynisk tankesett vedrørende forhold. Jeg har ingen sympati for mennesker som lar seg såre i slike situasjoner lenger. De burde på en måte vite bedre. Det er bortkastet tid, en form for svakhet. Ikke en styrke. Det som varmer meg mest er å lese om andres ulykke på dette andre område.

 

 

Sex fører til like mye faenskap som alkohol og rus. Mennesker er jo åpenbart ikke utstyrt til å ta et selvstendig valg om hvem de bør ligge med eller ikke. Folk hadde valgt litt anderledes om man måtte f.eks. forsvare sine valg foran et panel med medmennesker eller noe sånt. Ikke helt feilfritt det heller, ikke alle føler skam i den grad at det ville virket preventivt. Verden er på vei et sted. Et hint, det er veldig varmt der.

Endret av medisinOmsider
Lenke til kommentar

Uff, en lege med ekstreme holdninger - mon tro om folk med mentale plager får store hjelpen der, eller 'selvforskyldt' benbrudd, magesår, ryggskade osv - de vet jo ikke bedre enn å kjøre ned den bratte bakken, få magesår av stress relaterte plager knyttet til det mentale, med parforhold inkludert osv osv ...

 

Edit: men ser vi har beveget oss bort fra emnet, så får holde med OT nå for meg

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Du er ikke aleine TS. Jeg vurderer sølibat resten av livet, helt sant.

Du bør slutte å synes synd på deg selv.

Du forsøker å rebellere mot og boikotte sex fordi eksen din har det?

 

Eksen min lå med en annen sånn rett etter vi slo opp sant.

Dere slo jo opp? Hva er problemet?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...