Gå til innhold

Gode spill til under hundrelappen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terraria! Er kjempe artig. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men var ikke over 100 kr.

Du burde sjekke det ut vis du er inn for slike Indie, Adventure, Action spill!

 

Det ser kanskje ut som "2d Minecraft" men kan love deg at det er langt ifra noe nærme minecraft! :)

 

EDIT: Kjøpes på Steam.

Endret av Mektig Flamme
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Terraria! Er kjempe artig. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men var ikke over 100 kr.

Du burde sjekke det ut vis du er inn for slike Indie, Adventure, Action spill!

 

Det ser kanskje ut som "2d Minecraft" men kan love deg at det er langt ifra noe nærme minecraft! :)

 

EDIT: Kjøpes på Steam.

har det fra før

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk ut indie bundles, feks. Huble Indie Bundle eller Indie Royale

 

Konseptet er at det blir valgt ut 3-6 "indie spill" (dvs. spill som ikke har en utgiver, i alle fall ikke en stor en), og du kan betale akkurat hva du vil. Ja, det stemmer, alt fra 1 cent til 100 000 dollar. Betaler du over gjennomsnittet, som ligger mellom 4 og 6 dollar, så får du gjerne med et par spill ektra.

 

Spillene du får er sjeldent RPGer, og er kanskje ikke spillene som blir forgudet av den gjennomsnittlige gameren, men det er veldig mange nytenktende spill, mange gode spill, og jeg kan garantere at du ikke kommer til å få noe like kjedelig som CoD(ikke alltid, that is). Noen av spillene kan virke like enkle som flash baserte spill, og dermed kan det føles rart å betale for dem, men når du en gang kommer borti et spill som virkelig treffer, da er du frelst (for min del var det Braid).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk ut indie bundles, feks. Huble Indie Bundle eller Indie Royale

 

Konseptet er at det blir valgt ut 3-6 "indie spill" (dvs. spill som ikke har en utgiver, i alle fall ikke en stor en), og du kan betale akkurat hva du vil. Ja, det stemmer, alt fra 1 cent til 100 000 dollar. Betaler du over gjennomsnittet, som ligger mellom 4 og 6 dollar, så får du gjerne med et par spill ektra.

 

Må si at jeg digger Humble Bundle! Betalte 20 dollar (120 kr) for Trine og noen ganske kule third person shooters der for noen måneder siden. Som Linux Bruker er Humble Bundle gull verd siden alle spillene fungerer på tvers av alle plattformene (OS10/Windows/*nix). Ellers vil jeg også poengtere at man kan velge hva pengene skal gå til. Vi man gi 100% til EFF er det helt OK og man har da kjøpt noen kule spill og god samvittighet for en fin fin penge :)

 

 

anbefaler hver og en og dra på Steam akkurat nå. sinnssyke tilbud.

 

Så det du! Vurderer å kjøpe det Orke tower defence spillet, så gøy ut! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...