Gå til innhold

Diskusjon.no CSS - Dark theme/skin - beta - oppdatert 25.12.11


Anbefalte innlegg

Jeg skal se hva jeg kommer til å gjøre. Din versjon mangler i mine øyne ganske mye som f. eks hover av linker, recolor av codeblock, options og ganske mye annet, samt jeg må uansett ha oversikt over hver eneste lille bit av siden om jeg skal skal klare å modifisere alt, så tror jeg bare starter fra scratch og bruker heller farger og evt. det jeg kan få med meg fra det originale themet og heller ser på ditt om det er noe jeg mangler :)

 

Nå er det liksom en blanding mellom grått og hvitt, da tar jeg heller helt hvitt da det er irriterende når det er blokker med hvitt "overalt". No offence, er fint at du lagde et theme fi mellomtiden, men selv bruker jeg det altså ikke :)

 

Forøvrig så burde det være med !important; etter hver eneste deklarering slik at den overkjører style uansett hvor lav den blir prioritert av render. Er failsafe liksom. Kan hende den overskriver ting som arves, men da får du i alle fall ikke merkelige bugs hvis original CSSen er kranglete.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å fikse styles til sider er en utmerket læringsform for CSS. Dog bør/må det kombineres med å designe sider fra scratch :)

 

Begynner forresten i ny jobb denne uka, så da kommer jeg til å være hjemme, så da blir nok noen timer satt av til å fikse dette themet. Håper bare 3.2 er lettere å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...