Gå til innhold

Diskusjon.no CSS - Dark theme/skin - beta - oppdatert 25.12.11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøft skin. Funker nesten perfekt i IP.Board 1000px. Har du muligheten til å skifte farge på uleste poster knappen i mine innlegg? Passer ikke helt inn siden den bruker en hvit bakgrunn.

Haha kult, hadde ikke testet det i IP.Board pga. jeg nesten regnet med at det ville blitt broken, men så jo faktisk helt greit ut :)

Angående farge på uleste poster så skal det se slik ut som bildet i førsteposten, dvs. blå pil ved ulest og grå ved lest. Har den liksom en hvit bakgrunn bak pila? Hadde vært fint med nettleserversjonen også.

Meget pent. Jeg har selv irritert meg over hvor lyst diskusjon.no er.

Dette tas i bruk. :)

 

EDIT: Det integrerer seg faktisk utrolig bra med hvordan resten av systemet ser ut.

Hyggelig :) Er klar over å ha mørkt theme i OSet er litt "fjortis", men jeg mener ærlig talt at det er deiligere å se på, selv om enkelte tester mener at å lese svart tekst på hvit bakgrunn er bedre så føler jeg ikke at jeg blir like sliten. Har kanskje noe med romlys, lysstyrke osv., men det har jeg allerede ganske likt, og skjermene er på bare 15% lysstyrke :s

 

------

Edit:

 

Hva syns dere forresten om knappene i bunn av et innlegg (opp, rapporter, rediger, svar og multisitat)? Er det bedre slik det er nå hvor tekst og ikoner står rett på bakgrunnen, eller var det bedre når de så ut som "knapper" med border rundt + litt annen bakgrunn?

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Hyggelig :) Er klar over å ha mørkt theme i OSet er litt "fjortis", men jeg mener ærlig talt at det er deiligere å se på

 

Mørkt OS-theme og mørkt fjortis-theme er to litt forskjellige ting. Når du sier mørkt fjortis-theme så forestiller jeg meg noe med blå tekst osv.

 

Jeg bruker mørkt fordi jeg liker bedre mørke farger, og det er mye mer behagelig å se på. Personlig foretrekker jeg minimalistisk stil istedenfor flashy-fancy greier, og det er enda en grunn for at jeg ikke kan fordra lyse farger.

 

EDIT: Rettet en typo som endret hele meningen med posten.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette er inntil videre ingen store oppdateringer i nærmeste fremtid da jeg er lei av å prøve å fikse denne grusomme iFrame-greia, og det funker ærlig talt "bra nok" for meg og tydeligvis mange andre.

 

Men fortsatt gjerne å rapportere kritiske bugs som gjør det ubrukelig, men hvit bakgrunn i editoren f. eks er ikke noe som jeg kommer til å endre på i nærmeste fremtid tror jeg. Jeg har endret noen småting i det siste, og skal se om jeg ikke får lagt det til på Stylish, da det er litt her og der for tiden pga. testing.

 

Hovedgrunnen til dette er som sagt at det er bra nok, og jeg er selv fornøyd med themet, men også at det er et uoffisielt theme som etterhvert kommer til å bli "drept" av en oppdatering (dette er vel IP.Board 3.1, nyeste er 3.3), og da er det på'n igjen :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ty funker fjell! i FF10.

 

Har lenge irritert meg over å bli nesten blind av å åpne diskusjon på seine kvelder...

Hyggelig å høre :)

 

Og ja, er nettopp i de sene nattetimer standard skin til diskusjon.no blir virkelig ille å se på. Man kan argumentere for man har feil oppsett på skjermen osv., men bruker allerede lav lysstyrke og har det godt opplyst i rommet mitt, syns fortsatt det er ekkelt med bare hvitt og lyse farger over lengre tid.

 

Nydelig! :) Tusen takk.

 

Eneste kunne ha vært å endre på noen av smileyene kanskje? Sånn at de passer bedre på svart bakgrunn. Opplever det i Chome.

Vi får se om jeg gidder. Må inn i GIMP (photoshop alternativ) og hvis da ikke autoselect av en farge fungerer (hvitt, som det er rundt smileyene pga. shitty render av de som har laget de) så må jeg manuelt zoome inn og bruke viskelæret for å fjerne det, noe som kommer til å ta veldig lang tid... :p

 

Derimot så kan du jo godt gjøre denne jobben selv om du kan slikt (evt. noen andre frivillige), så kan jeg legge det inn i skinet :)

Endret av Occi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det hele er helt ødelagt da mitt theme er bygd på det som allerede var av html/css. Skal se litt på hva/hvor mye som må endres, så veit ikke om/når det blir ferdig da jeg ikke har hatt tid til å se noe på det enda. Koden til mitt theme ligger ute så hvem som helst kan gjerne prøve å kopiere hvis de vil, men jeg garanterer ikke hjelp eller at jeg kommer til å bruke den til en evt oppdatering :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen tanker folkens?

(Store bilde)

 

Takk til Occi for noen awesome ikons og div ting fra hans CSS.

 

 

Mine Innlegg:

864931-316201275528pm.png

Bilde 2:256303-316201275736pm.png

Bilde 3:

69332-316201275759pm.png

 

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...