Gå til innhold

Diskusjon.no CSS - Dark theme/skin - beta - oppdatert 25.12.11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å lage et så fantaskisk skin :thumbup:

Hyggelig at du liker det :)

Blir nok til at det må skrives et javascript for at det skal se likt ut og fungere i alle browsere er jeg stygt redd :(

Jeg ser at skriften på spoilere er grått på svart bakgrunn, da tenker jeg umiddelbart på WCAG, veit ikke om du har planer om å følge den? :p

Altså da i forhold til A og AA, så burde skriften ihvertfall forandres til hvit så den er lett å se for de som sliter med sånt :)

Jau, det er litt lite kontrast på den. Legger til en lysere tekstfarge på neste update.

Kan også se om jeg klarer å strukturere themet slik at man kan ha valg om å velge lysere tekst.

 

Men har en bug: Når man bruker quick reply så synes ikke teksten man skriver :ohmy:

Har du nyeste versjon? Jeg la ut en oppdatering som skal ha endret tekstfargen i alle tekstboksene (reply/quickreply) for de av dere som bruker en nettleser som påvirker denne boksen (det er iframe, og skal egentlig ikke bli påvirket egentlig såvidt jeg vet).

 

Om du har nyeste versjon, så hadde det vært fint om du sa hvilke nettleser du har, ellers har jeg ingenting å jobbe med. Det gjelder forøvrig alle bugreports :)

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Jeg har ikke klart å få fikset dette med iframe enda, det er litt tungvint..

 

Har oppdatert themet med noen småfixes, og satt bakgrunnen i editoren når den er åpnet til veldig lysgrå, nesten hvit og veldig mørk grå, nesten svart tekst, det er det beste jeg kan komme opp med inntil videre for det skal være mulig å bruke (that is, om det fungerer :p).

Det ser i alle fall greit ut hos meg med min Firefox 8 og Chromium 15.

 

Kommer til å fortsette å prøve å fikse det helt til jeg klarer det, men står egentlig litt fast.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Har oppdatert themet med noen småfixes, og satt bakgrunnen i editoren når den er åpnet til veldig lysgrå, nesten hvit og veldig mørk grå, nesten svart tekst, det er det beste jeg kan komme opp med inntil videre for det skal være mulig å bruke (that is, om det fungerer :p).

Det ser i alle fall greit ut hos meg med min Firefox 8 og Chromium 15.

 

Kommer til å fortsette å prøve å fikse det helt til jeg klarer det, men står egentlig litt fast.

Nå funker det som det skal her! :) Teksten synes nå, hvit :)

Lenke til kommentar

Dette er fantastisk!

Takker :)

 

EDIT:

Multisitat er håpløst å se om er aktivert eller ikke nå.

Jeg bruker det aldri selv, så derfor jeg ikke har merket dette før nå. Fikset det i nyeste oppdateringen (det er en grønnfarge om du har aktivert multiquoting).

 

Hvit bakgrunn?

Se bilde :)

post-106660-0-36429800-1322946271_thumb.png

I don't even what is this. Jaja, så lenge det funker er det vel en god ting kan jeg tenke meg. Nå har jeg slik som du har når den ikke er åpnet, men når jeg åpner den har jeg standard editor for å ikke skape noe problemer. Men om det ser slik ut for deg er det jo egentlig slik jeg vil det skal se ut + da at det skal være mørkt i toolbarsa, men det fikser jeg først når jeg veit at det fungerer for alle tenker jeg.

 

 

 

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...